Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de salubrizare in pietele din Municipiul Sibiu


Anunt de participare numarul 135345/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. PIETE SIBIU S.A.
Adresa postala: Sibiu, str. Calea Surii Mari, nr. 16A, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550089, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Hlenschi, Tel. +40 269210539, Email: [email protected], Fax: +40 269231368, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala avand ca actionari Municipiul Sibiu si Judetul Sibiu
Activitate (activitati)
Altele: gestionarea prin concesiune a serviciului public de intretinere, administrare si exploatare a pietelor agroalimentare si a targurilor din Municipiul Sibiu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de salubrizare in pietele din Municipiul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pietele Municipiului Sibiu administrate si exploatate de SC Piete Sibiu SA
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare si deszapezire in pietele Municipiului Sibiu administrate si exploatate de SC Piete Sibiu SA, precum si a zonelor de acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizarea si deszapezirea in pietele Municipiului Sibiu administrate si exploatate de SC Piete Sibiu SA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 513, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire conform ar. 86 alin (1) din HG 925/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 18000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de buna executie este cel putin egala cu perioada de valabilitate a contractului.Modalitatea de constituire conform ar. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Veniturile proprii ale societatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul F 3 "Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 180 a OUG 34/2006"
Se va completa Formularul F 7 "Informatii generale"
Se va completa Formularul F 11 "Certificatul de participare cu oferta independenta"
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 se va solicita tuturor participantilor la procedura: ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator(daca e cazul). Aceasta va fi raportata la urmatorii angajati ai autoritatii contractante: director general Birt Teodor Ioan, director economic Popp Diana Iacobina, sef serviciu juridic Hlenschi Stroie Alexandru, sef serviciu administrare piete Apafi Mihail
Se va completa Formularul F 9 "Declaratie privind securitatea si sanatatea in munca" Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - nu mai vechi de 30 de zile
Copie certificata dupa autorizatia de mediu
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala in ultimii trei ani sa fie de minim 1800000 lei in domeniul de activitate - servicii de salubrizare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea in ultimii trei ani a cel putin un contract de salubrizare piete in valoare de minim 900000 lei
Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat
Cerinte minime privind capacitatile tehnice de colectare a deseurilor din pietele municipiului Sibiu, respectiv: - autospeciale pentru transportul si compactarea deseurilor compatibile cu tipul de recipienti folositi:
- 2 compactoare;
- 1 transportor containere mari;
- 1 maturatoare mecanica normala;
- 1 minimaturatoare mecanica;
- utilaj pentru imprastiat material antiderapant agreat de Primaria Municipiului Sibiu, dotat cu plug pentru zonele pietonale;
- recipiente de colectare;
- maturi, lopeti.
Dovada incheierii unui contract/acord cu operatorul autorizat al unui depozit de deseuri menajere
Dovada privind asigurarea calitatii si de protectia mediului (incadrarea in sistemul de management al mediului ISO 14001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Pretul pentru maturat si intretinere - zilnic 1) Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul pentru maturat si intretinere? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Oferta va fi facuta si calculata in metrii patrati
2.
Pretul pentru colectare si transport
25%
Descriere: Colectarea si transportul deseurilor 2) Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul pentru colectare si transport? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Oferta va fi facuta si calculata in metrii cubi
3.
Pretul pentru deszapezire
10%
Descriere: Deszapezirea pietelor 3) Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul pentru deszapezire? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Oferta va fi facuta si calculata in metrii patrati
4.
Pretul pentru activitatea de salubrizare a zonelor adiacente
15%
Descriere: Salubrizare a zonelor adiacente pietelor 4)Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul pentru activitatea de salubrizare a zoneloradiacente ? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectivb) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pretn) x punctajul maxim alocat. Oferta va fi facuta si calculata in metrii patrati
5.
Pretul pentru inchirierea recipientelor de precolectare
15%
Descriere: Inchirierea recipientelor de precolectare a deseurilor 5) Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul pentru inchirierea recipientelor de precolectare ? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factoruluide evaluare respectiv b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Oferta va fi facuta si calculata in lei/bucata.
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer