Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de salubrizare in statiile CF si spatii in cladirile cu specific feroviar de pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Brasov, 13 loturi ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 135810/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20, , Tel., Email: , Fax: +40 0268410709, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], [email protected], Tel. +40 0268410709, Email: [email protected], Fax: +40 0268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de salubrizare in statiile CF si spatii in cladirile cu specific feroviar de pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Brasov, 13 loturi ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: In statiile de pe raza de activitate a Suc. ?CREIR CF? Brasov ? 13 loturi, conform ?anexei 7? la caietului de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta inprestarea de activitati specifice igenizarii si mentinerii curateniei in statiile de cale ferata de e pe raza de activitate a Suc. ?CREIR CF? Brasov ? conform caietului de sarcini si anexei 7 la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea suprafetelor ce urmeaza a fi salubrizate in cadrul contractului: 149986mp pentru salubrizarea curenta, 18613 mp pentru salubrizarea periodica si 42698 mp pentru salubrizarea generala. Salubrizarea se va face in statii/subunitati c.f. de pe raza de activitate a Suc. ?CREIR CF? Brasov ? punctele de lucru si suprafetele fiind specificateinAnexa 7 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 810, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constituie pt o perioada de cel putin 90 de zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei, pt.fiecare lot in parte.IMM-urile benficiaza de reducere 50%, cf.Lg 346/2004, modificata si completata cu OUG27/2006. GP se constituie prin: virament bancar cont. Suc.CREIR CF BV CUI 15509275) nr. RO92 BPOS 0800 2606 941R OL 01 deschis la Bancpost Brasov sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari, in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, sau lichiditati la caseria Suc CREIR Bv. Instrument.de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei, sau neconditionat la prima cere a beneficiarului. GP trebuie sa fie irevocabila.In orice situatie dovada constituirii GP trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia privind statulul de IMM. Garantia de participareaferenta fiecarui lot : lot1-4299, 20lei, lot2-3231, 00 lei, lot3-1919, 40 lei, lot4-4549, 00 lei, lot5-2917, 40 lei, lot6-2708, 80 lei, lot7-2712, 80 lei, lot8-3145, 30 lei, lot9- 3674, 80 lei, lot10-909, 00 lei, lot11-2650, 00 lei, lot12-3083, 80 lei, lot13-476, 40 lei. Pentru cazul in care operatorul economic opteaza sa depuna oferte pentru mai multe loturi Garantia de participare se va lua in mod cumulativ corespunzator loturilor pentru care se depun oferte. GBE5% din pret contract, IMM-50%.GBE se constit.prin instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau soc.asig. care devine anexa la contr.GBE sa fie irevocabila.Inf. privind GBE se gasesc in Model.contract CS atasat, pct.11.GBE se constit.prin retineri suc. din sumele datorate pt.fact.part., caz in care conf.cu prev.art.1 alin(3) HG 1045/2011, contractantul are oblig.de a deschide la Unit.Trez.Statului un cont de disponibil disticnt la disp. AC.Suma init.in contul de disponibil deschis este min.0, 5% din pret fara TVA a contractului.AC alimenteaza cont.de disp.prin retienri suc. Din sumele datorate si cuvenite contractantuluipana la concurenta sumei stabilite drept GBE.Din contul de disp.deschis la Trez.Stat.pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trez.Stat.cat si de unitatea Trez.Stat.la solici.scrisa a AC.GBE constit.in perioada de valabil.a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12 A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original, 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din pt tert sustinator doarpt. Art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) - Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, respectiv: Ministerul Finantelor Publice ? D.G.F.P.C.S. si Consiliul Local), catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF b) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale. Pt a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate de op. economic, conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul). 4.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ordinului 314/2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare »(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) (ofertant, asociat) - in original5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat) - in original , 6. Acord de asociere, daca este cazul- Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare », 7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator) ) - in originalSunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti- Suc. ?CREIR CF ? Brasov urmatorii: ing. Oprescu Laurian-director, ec. Nasulea Mariana?contabil sef, ing. Nicolau Costache-sef Divizie Patrimoniu, jr. Zetu Tatiana-sef Oficiu Juridic, ing. Mita Adriana, ing.Dospinescu Daniela.NOTA:
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleasi proceduri : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sactiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza, b) sa depuna oferta individuala sau sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat, c) sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, acelei in care este ofertant asociat.
Intreprinderile afiliate(asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de tribuire, dar numai, in cazul in care participarea acestora este de natura sa distorsioneze concurenta.1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca: a)in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc¹)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - d).3. Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: - ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tert sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul AC.
4. Autoritate contractanta va descalifica din procedura ofertantul, prin cele declarate in Formularul 12B-2 furnizeaza informatii neadevarate si /sau informatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si prestarea unor servicii similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului;Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);??Fisa de parteneriat?;??Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006. Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare ».NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat, la deschidere, respectivul formular in copie.2.Autorizatia de furnizor feroviar si Agrementul Tehnic, eliberate de AFER pentru prestarea serviciilor de salubrizare: - Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER pentru prestarea serviciilor de salubrizare, conform cu OMT 290/2006, cu modificarile si completarile ulterioare valabila la data depunerii ofertelor ? copie conform cu originalul;
- Agrementul Tehnic, eliberat de AFER pentru prestarea serviciilor de salubrizare, in conformitate cu OMT 290/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - copie conform cu originalul inclusiv pagina cu vize, valabil la data depunerii ofertelor.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte commune, vor specifica in acordul de asociere partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le presteze fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documente de calificare)Autorizatia de furnizor feroviar si Agrementul Tehnic pentru partea din contract pe care s-a angajat ca o va executa, in cazul ca oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Operatorii economici care declara subcontractanti pentru parti din contract, vor prezentaAutorizatia AFER insotita de Agremetul AFERpentru?Servicii de salubrizare? numai in numele ofertantului si nu pentru subcontractanti. Autorizatia siAgremetul tehnic care trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.NOTA: Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.generale- completare Formular B3 din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului, care sa garanteze posibilitatea prestarii serviciului. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani solicitate este de 1.810.345, 00 lei, defalcata pe loturi astfel: lot1-211460lei, lot2-161550lei, lot3-95970lei, lot4-227450lei, lot5-145870lei, lot6-135440 lei, lot7-135640lei, lot8-157265lei, lot9-183740 lei, lot10-45450 lei, lot11-132500lei, lot12-154190lei, lot13-23820 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati respectiv 2011, 2010, 2009Pt. cazul in care operatorul economic opteaza sa depuna oferte pentru mai multe loturi conditia de calificare privind media cifrei de afaceri globale va trebui sa fie indeplinita in mod cumulative, corespunzator loturilor pentru care se depune oferta.
Bilant contabil Prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente? in copie
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitatecu prevederile art. 186, alin.2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de prestare a serviciuluiurmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti.Ofertantul va indica in oferta, partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, ponderea acestora.In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu AC, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursul lucrarilor nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei) care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indifrent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati.Pentru demonstarea experietei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea in cadrul listeimai sus mentionate a cel putin unul cel mult 3 contracte, prestate in ultimii 3 ani care au avut ca obiect servicii similare cu cea supusa achizitiei si a caror valoare sa fie delot1-105730 lei, lot2-80775 lei, lot3-47985 lei, lot4-113725 lei, lot5-72935 lei, lot6-67720 lei, lot7-67820 lei, lot8-78633 lei, lot9- 91870 lei, lot10-22725 lei, lot11-66250 lei, lot12-77095lei, lot13-11910 lei.
Conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;
Certificari de buna executie/ (recomandarile) tuturor beneficiarilor contractelor care sustin experienta similara, indiferent daca acestia sun aut.contractante sau clienti privati
Declaratie care contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Formularul 12 H
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii privind Asocierea (daca este cazul)
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATIIPrezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme acreditate.
STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 11:00
Locul: Suc"CREIR CF" Brasov, str.Politehnicii nr.1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: daca doua sau mai multe oferte contin in cadru propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus oferta cu pretul cel mai mic, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere finalciara are pretul cel mai scazut.In cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278 indice 1, din OUG nr.34/2006 urmatoarele valori: lot1-2114, 60lei, lot2-1615, 50lei, lot3-959, 70lei, lot4-2274, 50lei, lot5-1458, 70lei, lot6-1354, 40lei, lot7-1356, 40lei, lot8-1572, 65lei, lot9-1837, 40lei, lot10-454, 50lei, lot11-1325, 00lei, lot12-1541, 90lei, lot13-238, 20lei.Conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf.art.256 alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic din cadru Sucursalei ? CREIR CF? Brasov
Adresa postala: Politehnicii nr. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 0268474506, Email: [email protected], Fax: +40 0268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer