Licitatie Publica - Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara a automotoarelor DESIRO si ADH in Depoul C.F. Sibiu
Anunt de participare (utilitati) numarul 135740/18.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, Str. Iuliu Maniu, Nr. 45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO-500091, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Adm., Achizitii, Tel. +40 733662672, In atentia: Daniela Boghez, Email: [email protected], Fax: +40 268477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara a automotoarelor DESIRO si ADH inDepoul C.F. Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Depoul CF Sibiu
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara a automotoarelor DESIRO si ADH in Depoul C.F. Sibiu
Durata contractului de achizitie publica :12 luniGarantia de buna executie: 5% din valoarea de atribuire a contractului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.Crt. Denumirea serviciuluiNr.AM / ADH/rang tren/ lunaINTERREGIO/REGIO
1.Salubrizare radicala Desiro8122.Salubrizare normala Desiro2401803.Salubrizare curenta Desiro301764.Salubrizare intermediara Desiro030ADH-uri5.Salubrizare radicala ADH056.Salubrizare normala ADH01507.Salubrizare curenta ADH0608.Salubrizare intermediara ADH00Nr.Crt. Denumirea serviciuluiNr.AM /ADH/rang tren / anINTERREGIO / REGIO1 Salubrizare radicala Desiro96 144
2 Salubrizare normala Desiro2880 2160
3 Salubrizare curenta Desiro360 2112
4 Salubrizare intermediara Desiro0360ADH-uri5 Salubrizare radicala ADH060
6 Salubrizare normala ADH0 1800
7 Salubrizare curenta ADH0720
8 Salubrizare intermediara ADH00Nota: Salubrizare intermediara AM Desiro IR si ADH Regio - cand nu se poate executa salubrizarea curenta sau normala.
Valoarea estimata fara TVA: 288, 362.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
2) Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat:
a) Aviz sanitar eliberat de catre Ministerul Sanatatii Publice, conform OMS 563/1997 pentru aprobarea Normelor de igiena si a recomandarilor privind modul de viata al populatiei, sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
b) Aviz de mediu eliberat de Agentia de Protectie a Mediului, conform OU 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare, sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil la data de 31.12.2011
b)informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
b)declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.
c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
d)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.
e)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .Dotarea tehnica minima necesara pentru realizarea acestei prestatii, este urmatoarea: 1.Vidanja mobila pentru vidanjarea AM DESIRO si ADH cu rezervoare de retentie a reziduurilor-1buc. 2.Aparat pentru curatat pardoseli cu actionare electrica sau cu baterie-1buc.3.Aparat pt. aspirat si spalat tapiterie-1 buc. 4.Aspirator portativ-1buc.5.Aparat de spalare cu jet de inalta presiune cu apa calda si rece-1buc.6.Scari mobile pt. salubrizarea plafoanelor, dispersoarelor , peretilor laterali si portbagajelor- minim 2 buc. 7.Mopuri , maturi, farase, raschete, racleti pentru spalarea ferestrelor, carlige, galeti, perii, bureti-1buc/salariat 8.Aparate pt. pulverizat-1buc/salariat
f)declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
g)Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente, pentru servicii de salubrizare vagoane de calatori (automotoare), in conformitate cu cerintele OMT 290/2000, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor.
h)Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar de la furnizorul produselor utilizate in procesul de salubrizare/spalare , sau echivalent valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor.
i)Certificate de Omologare Tehnica pentru produsele utilizate in procesul de salubrizare/spalare sau echivalent, in conformitate cu prevederile OMT 290/2000, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor.
j)declaratie de conformitate a producatorului sau documentul din care sa rezulte ca substantele utilizate in procesul de salubrizare sunt
biodegradabile, conform OMT nr.290/2000.
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al mediului ISO 14001/2005 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC BV 05/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2012 09:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Obs: Crit "pretul cel mai scazut".In cazul in care se constatata ca ofer clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea atrib contractului de achiz publica se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua prop financiara are pretul cel mai scazut. Deschiderea ofer: conf anuntului de partic la sediul STFC Brasov str. Iuliu Maniu nr.45 A cam. 204 (sala de consiliu)loc.Brasov Cond pt participantii la sed de deschidere Fiecare of va fi reprezentat oficial in fata com de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.Pres comisiei are dreptul sa dispuna evacuarea din sala a participantilor a insotitorilor acestora sau a spectatorilor care prin comportamentul lor impiedica buna desf a procedurii. PRECIZARI PENTRU OFER CASTIGATOR In cazul in care of declarat castig se face vinovat de nesemnarea contrac de achiz publica in cond de baza impuse prin documentatia procedurii in termenul prevazut la pretul de atribuire si de neconst gar de buna exec in cond din contract, acesta va pierde gar de partic depusa si va decade din drepturile castigate in urma atrib contractului de achiz. In cazul in care prezinta doc de calif solicitate in copie lizibila semnata si stampilata ?conf cu originalul? de catre reprez legal al firmei, sub sanctiunea descalificarii ofertantului, are oblig sa prezinte aceste doc in orig sau copie legalizata, pt conformitate, la solicitarea aut contractante. PRECIZARI FINALE Prezumtia de legalitate si autenticitate a docum prezentate Ofer isi asuma rasp exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor docum prezentate in orig si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea docum prezentate de ofertanti de catre com de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofer sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incep cu ziua urmatoare luarii la cunost de catre contest despre actul pe care acesta il consid nelegal In masura in care CNSC resp contest aut contr va ret contest in baza art 2781*alin(1)din OUG34/2006 din gar de partic suma de 2883, 62lei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Brasov - Birou Juridic
Adresa postala: Str.Iuliu Maniu 45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel. +40 268/410233/144533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 11:19