Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara vagoane de calatori si rame electrice la Revizia de Vagoane Teius


Anunt de participare (utilitati) numarul 138772/11.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, Str. Iuliu Maniu nr. 45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO-500091, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Adm., Achizitii, Tel. +40 733662672, Email: [email protected], Fax: +40 268477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara vagoane de calatori si rame electrice la Revizia de Vagoane Teius
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de Vagoane Teius
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 630, 825.84RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 12 luni, avand ca valoare estimata suma de 315.412, 92lei, iar al doilea contract subsecvent se va incheia tot pe o perioada de 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Date privind primul contract subsecvent de achizitie si al acordului cadru
Obiect: , ,Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara vagoane de calatori si rame electrice la Revizia de Vagoane Teius ?
-Durata :12 luni de la data semnarii contractului
-Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent;
-Pretul contractului este ferm si nemodificabil, pe toata perioada derularii acordului cadru-24 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul minim si maxim al cantitatii de prestari de , ,Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara vagoane de calatori si rame electrice la Revizia de vagoane Teius?ce se pot achizitiona in bazaacordului ? cadru: - minim pentru18.192vagoane etalon
- maxim pentru36.384 vagoane etalonNivelul minim si maxim al cantitatii de prestari de , , Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara vagoane de calatori si rame electrice la Revizia de vagoane Teius?ce pot face obiectul primului contract subsecvent: - minimpentru1.516 vagoane etalon
-maxim pentru18.192vagoane etalon
Valoarea estimata fara TVA: 630, 825.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in suma de 8.000 lei Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante in original Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o societate bancara si se va intocmi respectand modelul prevazut in Sect Formulare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul stabilit pentru deschiderea ofertelor conform art.86 alin.(6) din HG 925/2006. Prin ordin de plata in contul aut.contractante(RO48BPOS08002608298ROL01)deschis la Banc PostBrasov)Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii si numarul procedurii pentru care se constituie. Alt instrument de garantare: emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se va returna numai dupa semnarea ac-cadru de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original de ofertant (Form M)in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate In masura in care CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului in baza art.2781* alin(1)din OUG34/2006 din garantia de participare suma de 4.410, 82 lei. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de prestari servicii :5 % din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent al acordului-cadru; b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide, la Trezoreria Statului din cadrul org. fiscal competent , un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu 0, 5% din valoarea contractului fara TVA, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. -scrisoare de garantie(Form corespunzator din Sectiunea Formulare)si se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul, in conformitate cu art. 11 alin.4) si 5) din H.G. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Situatia personala a ofertantului
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original;
2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691*) din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare ? in original;
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Stegaru Ioan-Director, Cales Radu?Contabil Sef , Sef Divizie Comercial- Cretu Gabriel, Sef Divizie Exploatare ? Ceausu Andi , Sef Serv E.M.R.- Iosif Radu, Sef Serv.A.A.A.-Olaianos Victorita, Sef Birou Juridic ? Strilciuc Dumitru, Economist Serv.A.A.A.-Boghez Daniela.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant, tert sustinator).
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original
5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice? in original copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei .
NOTA: Pentru ca certificatele sa fie valabile, trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
NOTA: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa respecte prev.OG.nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare. 1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei , care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe
langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
2)Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat:
a)Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente, pentru servicii de salubrizare vagoane de calatori/rame electrice, in conformitate cu cerintele OMT 290/2000. Se va prezenta Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente pentru servicii de salubrizare vagoane de calatori /rame electrice, valabile la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei; In cazul unui contract de asociere fiecare asociat va prezenta autorizatiile pentru serviciile mentionate.
b) Aviz sanitar eliberat de catre Ministerul Sanatatii Publice, conform OMS 536/1997 pentru aprobarea Normelor de igiena si a recomandarilor privind modul de viata al populatiei, sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
c) Aviz de mediu eliberat de Agentia de Protectie a Mediului, conform OU 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare, sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil la data de 31.12.2011 Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei.
b)informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sau orice documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Se va completa Formularul B2 din Sectiunea Formulare ?in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa si depune, in original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima -executarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare obiectului prezentei proceduri. Se va anexa in copie contractul doveditor si o recomandare, in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, emisa de beneficiarul la care se face referire in Formularul C2.
b)declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor ? declaratie in original;
c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare
d)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului . Dotarea tehnica minima necesara pentru realizarea acestei prestatii, este urmatoarea: 1.Aparat pentru curatat pardoseli cu actionare electrica sau cu baterie-2 buc. 2.Aparat pt. aspirat si spalat tapiterie-1 buc. 3.Aspirator portativ-1 buc. 4.Aparat de spalare cu jet de inalta presiune cu apa calda si rece-2 buc. 5.Scari mobile pt. salubrizarea plafoanelor, dispersoarelor , peretilor laterali si portbagajelor- minim 2 buc. 6.Mopuri , maturi, farase, raschete, racleti pentru spalarea ferestrelor, carlige, galeti, perii, bureti-1buc/salariat 7.Aparate pt.pulverizat-1buc/salariat Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare
e)declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare
f)Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar de la furnizorul produselor utilizate in procesul de salubrizare/spalare , sau echivalent . Se va prezenta Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar de la furnizorul produselor utilizate in procesul de salubrizare/spalare sau echivalent , in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, valabile la data deschiderii ofertelor.
g)Certificate de Omologare Tehnica pentru produsele utilizate in procesul de salubrizare/spalare sau echivalent, in conformitate cu prevederile OMT 290/2000. Se vor prezenta Certificate de Omologare Tehnica, pentru produsele utilizate in procesul de salubrizare/spalare, sau echivalent, in conformitate cu prevederile OMT 290/2000, in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, valabile la data deschiderii ofertelor.
h)declaratie de conformitate a producatorului sau documentul din care sa rezulte ca substantele utilizate in procesul de salubrizare sunt biodegradabile, conform OMT nr.290/2000. In original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei;
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data depunerii ofertelor. Se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al mediului ISO 14001/2005 sau echivalent, valabile la data depunerii ofertelor. Se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC BV 16/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Obs: Crit "pretul cel mai scazut"In cazul in care se constatata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea atribuirii acordului cadru de achizitie publica, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. PRECIZARI PENTRU OFERTANTUL CASTIGATOR In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea acordului-cadru de achizitie publica in conditiile de baza impuse prin documentatia procedurii, in termenul prevazut, la pretul de atribuire sau/si de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii acordului-cadru de achizitie. In cazul in care prezinta documentele de calificare solicitate in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, sub sanctiunea descalificarii ofertantului, are obligatia sa prezinte aceste documente in original sau copie legalizata, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante. PRECIZARI FINALE Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incep cu ziua urmatoare luarii la cunost de catre contest despre actul pe care acesta il consid nelegal In masura in care CNSC resp contest aut contr va ret contest in baza art 2781*alin(1)din OUG34/2006 din gar de partic suma de 4.410, 82 lei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Brasov - Birou Juridic
Adresa postala: Str.Iuliu Maniu 45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel. +40 268/410233/144533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer