Licitatie Publica - Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si in parcurs a vagoanelor de calatori apartinand RTFC Constanta
Anunt de participare (utilitati) numarul 87004/24.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Constanta , Al Albastrelelor Nr 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel.0241673993, In atentia: Constantinescu Lucian, Email: [email protected], Fax: 0241673993, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana De Marfuri Constanta
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 2A, Localitatea: constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0341 43.13.78, In atentia: Milcoveanu Gheorghe 0727 22.51.27, Email: [email protected], Fax: 0241 61.97.57
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si in parcurs a vagoanelor de calatori apartinand RTFC Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Subunitatile RTFC Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si in parcurs a vagoanelor de calatori apartinand RTFC Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loc de prestare al serviciului/serviciilor: Revizia de vagoane Constanta, Revizia de vagoane Mangalia, Post revizie Fetesti, Pel Tulcea, Statia Slobozia Veche, Statia Calarasi sud
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantumul de 50.000 lei, valabila pana la data de 10.01.2010.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Obligatia prestatorului de a contribui la imbunatatirea si modernizarea procesului tehnologic al pregatirii vagoanelor din puntele de lucru ale R.T.F.C. Constanta prin investitii si prestari de servicii, in fiecare an de activitate, in procent de 3% din valoarea anuala a contractului subsecvent.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , art 181, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale Certificat de atestare fiscala , Certificat de cazier fiscal , Certificat constatator,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil-Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP) in original sau copie legalizata
-Interogarea centralei riscurilor bancare (CRB) in original sau copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3 recomandari , Se solicita cel putin o prestatie similara executata, in valoare de minim 700.000 lei sau 3 prestatii similare executate, in valoare cumulata de 1.300.000 lei, insotite de copii dupa contracte si procese verbale de prestare a serviciilor.
Declaratii pt personal, utilaje, subcontractanti.
Autorizatie AFER in termen de valabilitate in conformitate cu prevederile OMT 290/2000;Agrement Tehnic Feroviar pentru prestarea serviciului de salubrizare a vagoanelor de calatori;Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii Publice;Aviz de mediu eliberat de agentia de Protectie a Mediului;Aviz de lucru in zona caii Ferate pentru personalul care executa serviciul de salubrizare in zona caii ferate electrificate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se liciteazapretul total fara TVALimita maxima a pretului este de 2.600.000 lei/36 luni, fara TVA;nu se va dezvalui identitatea ofertantilorLicitatia in doua runde
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
tct/35/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 11:00
Locul: TerminalulBRM Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR KRIKOR ZAMBACCIAN NR 1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RTFC Constanta-oficiul Juridic
Adresa postala: Al Albastrelelor 10, Localitatea: constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241673993, Fax: 0241673993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009 11:48