Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de salubrizare radicala,normala,curenta si intermediara a vagoanelor de calatori din compunerea trenurilor Intercity, Rapid, Accelerat si Personal precum si a automotoarelor si ramelor electrice din Reviziile de vagoane apartinand RTFC Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 92588/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Piata Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: RO-400117, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA BELC, Tel.0264/594728, Fax: 0264/594728, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara a vagoanelor de calatori din compunerea trenurilor Intercity, Rapid, Accelerat si Personal precum si a automotoarelor si ramelor electrice din Reviziile de vagoane apartinand RTFC Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reviziile de vagoane RTFC Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu o valabilitate de 12 luni, iar celalalt contract subsecvent se va incheia la un interval de 12 luni;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare normala, radicala, curenta si intermediara avagoanelor decalatori din compunerea trenurilor Intercity, Rapid, Accelerat si Personal apartinand reviziilor de vagoane RTFC Cluj;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de salubrizare vagoane de calatori, automotoare si rame electrice.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 35000 lei;Garantia de buna executie este 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.5, alin.1, din Legea nr.21/1996 privind concurenta;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat-in original si copie;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-in original si copie;
- Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul acordului-cadru;
-in original si copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente;
-in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani ; se va completa si depune , in original, Formularul C2.Se vor anexa un numar de 1 recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul C2-in original;
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
- Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii;
- Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru;
- Declaratie referitoare la efectivele mediianuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Declaratie privind masurile de protectie a mediului ;
- Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru;
- Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
- AFER, care sa ateste ca agentul economic are capacitate de salubrizare vagoane calatori;
- Agrement Tehnic Feroviar pentru prestarea serviciului de salubrizare vagoane calatori;
- Declaratie de conformitate a producatorului , sau documentul din care sa rezulte ca substantele utilizate sunt biodegradabile;( in limba romana)
- Copie dupa certificatele de omologare/agremente tehnice/autorizatiile pentru produsele care vor fi utilizate in procesul de slubrizare;( in limba romana)
- Aviz sanitar eliberat de catre Ministerul Sanatatii Publice;
- Aviz de mediu eliberat de Agentia de Protectie a Mediului;
- Aviz de lucru in zona cai ferate electrificate pentru personalul care executa serviciul de salubrizare ;
- SR EN ISO 9001:2001( ISO 9001:2000);
- SR EN ISO 14001:2005 ( ISO 14001:2004);
- OHSAS 18001:2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC CLUJ NR.8/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Cluj
Adresa postala: Piata Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/594728, Fax: 0264/594728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer