Licitatie Publica - ?SERVICII DE SALUBRIZARE SI DESZAPEZIRE, IN MUNICIPIUL SIBIU SI STATIUNEA PALTINIS?
Anunt de participare numarul 124027/21.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel. 0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?SERVICII DE SALUBRIZARE SI DESZAPEZIRE, IN MUNICIPIUL SIBIU SI STATIUNEA PALTINIS?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul Sibiu si statiunea Paltinis
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizarea cailor publice: maturatul, spalatul, stropitul si intretinerea cailor publice, colectarea si transportul deseurilor municipale neasimilate celor menajere rezultate din activitatea de maturat, intretinere cai publice.
Deszapezirea: curatarea, transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90610000-6 - Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 302, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 190.000 leigarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Docum din care sa rezulte ca nu se incadreaza in situatiile prev la art. 180 si art.181 din OUG de Urgenta 34/2006
Docum din care sa rezulte ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG34/2006.
Se vor prezenta documente (certificate eliberate de autoritatile competente, valabile la data deschiderii ofertelor) care sa atesteplata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local. Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pt conformitate cu originalul.
Ofertele care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse.
Certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata/xerocopie certif pt conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri. Certificatulsa nu fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.
Certif constatatoare priv indeplinirea oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asig sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edif(certificate, caziere judiciare, alte documente echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget- original / copie legalizata, xerocopie certif pt conf cu originalul insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010 (precum si dovada depunerii acestuia la Registrul Comertului);Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Princip serv prestate in ultimii 3 ani
Inf privind exp sim in ultimii 3 ani.contract(e) obiect prestarea unor servicii sim celor care fac obiectul proceduri, valoare cumulata, sa fie de minim 2.900.000 euro(excl TVA) sau echiv in lei de 12.000.000(excl TVA)copii dupa contract(e)reprez exp sim.
PV de receptie calitativa, aferente ctr reprez exp sim
Recomandare(i) din partea benef, in original/copie legalizata/xerocopie certif pt conf cu origRecom vor fi pt ctr reprez exp sim
Se pot prezenta si certificate(e) constatatoare eliberate de catre benef intocmite cf prev art. 97^1 alin.1 HG 925/2006
Necesarul minim de utilaje pt prest serv este cel prezentat in CS
Dovada ca detine utilajele solicitate pt serv de salubritate si deszapezire in proprietate, leasing, cumparare in rate, chirie, acte doveditore(carti de identitate, certif. de inmatriculare ctr de leasing, ctr de inchiriere, etc
Toate utilajele vor fi insotite de poze(fata, lateral-stanga, lateral-dreapta si spate)sa reiasa tipul utilaj si nr.de inmatriculare.ISO9001:2001sau echivISO14001:2005sau echivOHSAS18001:2004sau echiv
Certif sa fie valabile la data deschiderii
Nu se accepta sisteme in curs de certif.Ultimul raport de audit copienr mediu in ultimii 3 ani pers angajat, nr si pregatirea cadre conducereC.V.cadre conducere
inf priv pers direct implicate in ctr - pers cheie (numele, functia, atrib)
Pt pers cheie se prezinta: declaratie pe proprie raspundere ca pers nominalizate sunt angajate in cadrul societatii. Extras din REVISAL ?vezi fisa de date
Pers cheie
Nr minim
Operatori salubritate 130
Resp activitate 1
Resp de schimb pe fiecare activitate 3
Licenta ANRSC clasa 1 sau clasa 2 sau echiv valabila la data deschideriiCapacit tehnica / profesionala poate fi sustinuta - vezi fisa de date
lista cu oblig ctr in desfas (daca exista). Lista va contine: nr si data ctr, durata si valoarea ctr, obiectul ctr, benef;subcontractantii si specializarea lor
Subcontractantii prezinta: Acord de subcontractare, Inf gen.Asociatul(i) prezintadocum solicitate la cap.V-CRITERII DE CALIFICARE- vezi fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: Str.Samuel Brukenthal, nr.2, et. 2, cam.203, sala de presa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel. 0269.217.724, Email: [email protected], Fax: 0269.217.702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel. 0269/208880, Email: [email protected], Fax: 0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2011 20:09