Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de salubrizare spatii apartinand Statiei Baia-Mare si Reviziei de Vagoane Baia-Mare


Anunt de participare (utilitati) numarul 134107/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Piata Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: STFC CLUJ, Tel. +40 264594728, In atentia: SIMONA BELC, Email: [email protected], Fax: +40 264594728, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare spatii apartinand Statiei Baia-Mare si Reviziei de Vagoane Baia-Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Statia Baia-Mare si Revizia de Vagoane Baia-Mare
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 151, 449RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 6 luni de zile , avand ca valoare estimata suma de 18931 lei, urmand ca urmatoarele contracte subsecvente, in numar de 7, sa se incheie tot pe perioade de 6 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Date privind primul contract subsecvent de achizitie:
- Obiect : Servicii de salubrizare spatii apartinand Statiei Baia-Mare si Reviziei de Vagoane Baia-Mare
- Termen de executie: 6 luni;
- Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului subsecvent
- Pretul este ferm si nemodificabil pe toata durata de derulare a primului contract subsecvent;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul minim si maxim al cantitatii de prestari de servicii ce se pot achizitiona in baza acordului ? cadru:
- minim: 3498 mpmaxim: 27984 mp
Nivelul minim si maxim al cantitatii de prestari dece pot face obiectul primului contract subsecvent: -minim: 583mp-maxim: 3498 mp
Valoarea estimata fara TVA: 151, 449RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofert.tb sa constit gar.de particip in suma de 1515 lei val pe toata per de valab a of.Gar de part se exprima in lei si va fi constit prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig;OP in contul RO66 BPOS 1340 7993 968RON03 deschis la Banc Post, Ag Avram Iancu, cu cond confirm de banca pana la data deschi ofertelor;Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a of, suma reprez gar de partic sa apara in extrasul de cont al aut contract. Pe OP este oblig mentionarea nr proc.pt care se constituie;scrisoare de garantie bancara in favoarea autorit contract ? orig.;Scrisoarea de gar banc se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sect Formulare.Dov constit gar de particip tb sa fie prezent cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid of, cf art. 86, al.6 din HG 925/2006.Of care nu sunt insotite de dovada constit gar de partic vor fi respinse .Aut contrac are dreptul de a retine gar de part, of pierzand suma constit, cf art.87, alin.1din HG 925/2006, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat sit: isi retrage of in per de val a acesteia;of sa fiind stab castig, refuza sa semneze ac-cadru in per de valab a of. Gar de partic constit de op ec a carui of a fost stab ca fiind castig, se va restitui numai dupa semnarea ac-cadru de ach publ .Gar de part, constit de catre of a caror of nu a fost stab castig, se restit de aut contract dupa semnarea ac-cadru de achiz publ cu of a carui of a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a of.Se va respecta art.287 din OUG 34/2006.Rest gar de partic se va face in baza cererii transmise in orig, de catre of la sediul autorit contract (Form. M din sectiunea Formulare) in termen de 3zile lucr de la data indeplinirii cond de restit mentionate in alineatele ant. Gar.de buna executie a ctr.subsecvente de serv: 5% din val de atribuire a fiec ctr subsecvent.Mod de constit a gar de buna exec a ac-cadru de serv si a ctr subsecv de prestari serv: Gar de buna executie va fi constit prin deschiderea deprestator a unui cont de gar de buna exec, cu o depunere initiala de 0, 5% din val ctr. subsec, urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive de 10% din val fiec facturi, pana la constit integrala a gar.ctr.subsecvent, care este de 5% din val.ctr. Prestatorul se obliga sa mentioneze pe fiecare fact contul de gar de buna exec.Cf HG 1045/2011 de modifi a prev art.90, alin.3 din HG 925/2006, contract are oblig de a deschide contul de gar de buna exec distinct la dispoz autor contract, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Documentele vor fiprezentate in conformitate cuart. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.
In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, in cazul ofertantului a carei oferta este declarata castigatoare acesta va prezenta documentele/certificatele, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.
- Situatia personala a ofertantului:
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata? conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa respecte prevederile OG nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน ( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original.
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director-Vasile Secara, Contabil Sef-Marta Albu, Sef Divizie Exploatare-Gabriel Protopopu .6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa : ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare ?in original . Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator, in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare , ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( documentul se va prezenta in copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
2.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului-cadru solicitat:
- Autorizatie de furnizor feroviar cu toate termenele de valabilitate si vizele anuale actualizate, eliberata de catre AFER , pentru serviciul feroviar critic de ? deservire si intretinere dormitoare de personal , cladiri administrative si de exploatare?, sau echivalent, conform Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 290/2000 privind admiterea tehnica a produselor si/sau serviciilor destinate utilizarii in activitatile de construire, modernizare, intretinere si de reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant, pentru transportul feroviar si cu metroul, cu modificarea ulterioara, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 465 bis la data de 25.09.2000 cu modificarea ulterioara (Ordinul nr. 2068/2004), in copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al firmei.
- Agrement tehnic feroviar, cu toate termenele de valabilitate si vizele anuale actualizate, pentru serviciul feroviar critic de ? deservire si intretinere dormitoare de personal , cladiri administrative si de exploatare?, sau echivalent, conform Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 290/2000 privind admiterea tehnica a produselor si/sau serviciilor destinate utilizarii in activitatile de construire, modernizare, intretinere si de reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant, pentru transportul feroviar si cu metroul, cu modificarea ulterioara, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 465 bis la data de 25.09.2000 cu modificarea ulterioara (Ordinul nr. 2068/2004), in copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al firmei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilant contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b.)decl pe propria raspundere ref la echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare ? in original;c)decl priv masurile de protectie a mediului pe care operatorul ec le poate aplica in timpul indepl ac-cadru de servicii ? in original;
d.)decl ref la utilajele, instalatiile, echip tehnice de care poate dispune operatorul ec pentru indeplinirea corespunz a ac-cadru de servicii ? in original; Se va completa si depune, in original, Form E din Sect Form.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC CLUJ Nr.2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 10:00
Locul: Sediul STFC Cluj- Piata Avram Iancu, nr.17, Cluj-Napoca, etaj 3, Compartiment Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Observatie: CRITERIUL PRETUL CEL MAI SCAZUT In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut-Deschiderea ofertelor: la sediul autoritatii contractante , Piata Avram Iancu, nr.17, Cluj-Napoca etajul 3, Birou Achizitii.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.Presedintele comisiei are dreptul, sa dispuna evacuarea din sala a participantilor, a insotitorilor acestora sau a spectatorilor, care prin comportamentul lor impiedica buna desfasurare a proceduriiOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlaturaraspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al STFC Cluj
Adresa postala: Piata Avram Iancu , nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264594728, Fax: +40 264594728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer