Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de salubrizare stradala si serviciul de iarna pe raza sectorului 5 Municipiul Bucuresti


Anunt de participare numarul 124729/24.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de salubrizare stradala si serviciul de iarna pe raza sectorului 5 Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti - sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 154, 832, 899.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cite un contract pe an, val min 38.708.224, 93 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare stradala si serviciul de iarna pe raza sectorului 5 Municipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90611000-3 - Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de salubrizare stradala si serviciul de iarna pe raza sectorului 5 Municipiul Bucuresti conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 154, 832, 899.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip: 774.000 lei, instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig., gar.de buna executie: 5%din val.contr.fara TVA(instr.gar./Scris de gar bancara de buna executie )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantuluiDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilanturi contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla) declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani(Formular 5)Candidatul a realizat in anii 2008, 2009 si 2010 o cifra medie de afaceri de cel putin: 77.400.000lei(transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei-www.bnr.ro)Candidatul trebuie sa demonstreze ca are acces la linii de credit cu valoare minima de: 1.000.000 euro sau echivalent in lei valabila pentru 12 luni(transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro)Candidatii nerezidenti vor prezenta obligatoriu, sub sanctiunea respingerii ofertei, traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.sustinator economic conform art 186 - angajament ferm incheiatin forma autentica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind capacitatea profesionalaInformatii privind subcontractantiiInformatii privind asociereaStandarde privind asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiInformatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista primcip serv in dom serv salub a loc, cu prec activ, val, per de prest, benef din cadrul fiec contr; Prest de serv se conf prin prez unor certif/doc emise sau contrasem de o aut contractanta serv public de salub si serviciul de iarna/ de delegare a gest servi public de salub si serv de iarna in mediul urban, cu valoare minima de 38.700.000, 00 lei.Dot cu util si mijl de transp specif Ofert trb sa det min util stab cf brev de calc. util dot cf stand Euro 4 sau super.autobasc, autocist, autospec multif cel putin tract 2 axe.Decl efect med anual al pers ang si al cadr cond ult 3 ani.nomin pers rol imp in realiz contr, CV copii dupa orice atest/calif/autoriz etc. care sa doved preg prof dom salub urb si/sau manag des urb.Candid dovada ca au ca pers angajat carte de munca sau orice alta dovada, cel putin: 1 pers st sup exp de cel putin 3 ani in org activ salubr urb, 1 pers studii sup cu exp 3 ani org activ spec parc auto, candid sa asig un nr min 200 de pers, munc necal, pt prest serv, Declaratie subcontr si spec aces, ac subcontr.Acord de asociere, sarc fiec parti.cap teh/prof art.190 din OUG.34/2007, SR EN ISO 9001:2008 /echiv pr dom ob contr, copie cf orig, val la data desch of.SR EN ISO 14001:2005/echiv, pt domactiv ob contr copie cf orig, val la desc of.asoc-cond min indep oblig cel putin de lid asoc.OHSAS 18001:2008/echiv, pt dom activ ob contr sup proc copie cf orig val la data desch of.asociere-cond min tb indepl oblig cel putin de lid asoc.autorit contr va accepta certif echiv emise de alte state ale UE Candid va prez Decl pe propr rasp priv resp legis sec si sanat in munca, preved HG nr.300/2006.infor detal priv ac reglem obt la MMFPS.Licenta ANRSC Clasa 1 pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, Autorizatie de lucru?eliberata de PG al Mun Buc in baza H.C.G.M.B. nr.119/2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a serviciilor publice de salubrizare in Mun Buc si /sau alte Autorizatii de prestarii servicii de salubrizare emise de autoritatile executive ale administratiilor locale pentru localitati cu minim 250.000 locuitori Autorizatie de mediu valabile la data deschiderii candidaturilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Justif necesit derul unei proc de licitatie restranse accelerate pt achiz serviciului de salub stradala si serv de iarna pe raza sect 5. A se vedea Alte inf Sect VI.3
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Lic ANRSC Cl 1-20pct, Autor lucru-60 pcte, alte Autor prest serv de salub local cu min 250.000 loc?5 pct, Autor mediu-10pct, prez cifra de afaceri, max 10 pct.Se vor sel cand pctj cel mai mare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 10:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana care participa la deschiderea candidaturilor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii) si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Necesit derul unei proc de lic restransa accelerata rezulta din urmat asp: Princ care stau la baza org serv public de salubr, cf Lg101/2006 privind salubriz loc, sunt: a)prot sanatatii populatiei;b)respons fata de cetateni;c)conserv si protec mediului inconj d)asig calit si contin serv;Tinand cont si de prev Lg 51/2006 care obl la reorg serv salubr, dar si ale HCGMB 94/2007, PMB are oblig de a deleg serv de salub in MB.In acest sens s-a declans proced de achiz a serv de?Consult pt elab docum de licit pub in vederea deleg gest serv public de salubr in MB?proced care s-a desfas pe o per f lunga de timp. Practic demar ac a fost in sept 2010, iar in prez 22.06.2011 se afla in ultima etap de semn a contr.Ac contr are durata de 75zile.Licit pentru consult a fost org pe 05.01.2011 si se astepta ca la incep lunii 02 sa fie finaliz proced, iar la sf lunii 05 sa fie finalizdocum pt deleg serv de salubr.Derul unei alte proc de achiz a serv de salubr str si serv de iarna pe raza sect 5(alta decat deleg serv) nu se just deoarece in cazul in care term de adjudec a licit pt consulterau resp s-ar fi intrunit toate cond astfel incat sa se derul si incheie proc de deleg de gest a serv de salubr in MB asa cum cere Lg 51/2006 si Lg 101/2006.TotodataPMB pana la 30.06.2011 avea asig exec serv de salubr si serv de iarna in sect 5 printr contr inch in proc de urg.Deoarece in prez inca nu a fost dat ordinul de incep pt serv de ?Consultanta pt elab docum de lic publ in ved deleg gest serv pub de salubr in MB?, iar pana la final consul si intr in efec a contr de deleg de gest a serv public de salub va trece o per in care nu este asigurat servpublic de salubr in sect 5.Ac sit ar cond la incalc princ gener enunt anterior, cat si la acum necontrol a deseur pe dom public al sect 5, cu influente grave asupra starii de sanat a pop, tinad cont de faptul ca urmeaza o per de canic ce favor declan unor epidemii in cazul in care evac acumul de deseuri nu se va face, este nec demar ac proceduri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer