Licitatie Publica - Servicii de salubrizare vagoane de calatori la Revizia de vagoane Brasov
Anunt de participare (utilitati) numarul 94176/11.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0733662672;0268/477063;0268/549668, In atentia: Mamina Liuta , Pipos Sebastian, Email: [email protected], Fax: 0268/477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare vagoane de calatori la Revizia de vagoane Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Brasov si statia Siculeni
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 105.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 12 luni, iar al doilea cu termen de valabilitate 8 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare vagoane de calatori, rame electrice si automotoare la Revizia de vagoane Brasov si statia Siculeni, , conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de salubrizare vagoane de calatori, rame electrice si automotoare la Revizia de vagoane Brasov si statia Siculeni pentru : minim 52536 - maxim 87560 vagoane
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 105.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 20000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art.181c) Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele localed) Declaratie ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art. 5 alin. 1 din Legea nr. 21/1996 privind concurenta
e) Certificat constatator emis de Of.Reg.Com. din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil la 30.06.2009 (vizat de organele competente)b) Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista cu servicii similare prestate in ultimii 3 ani si o recomandare in original, emisa de beneficiarul serviciilorb) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
c) declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului
de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilord) declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
e) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
f) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante: Ofertantii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica prestatorul serviciilor solicitate in Caietul de Sarcini sa detinaAutorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica sau Agrement Tehnic, eliberate de AFER, pentru servicii de salubrizare a vagoanelor de calatori, automotoarelor si a ramelor electrice, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.
Ofertantii persoane juridice straine trebuie sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini si prevederile OMT 290/2000, in termen de valabilitate;
g) copii dupa Certificate de Omologare Tehnica pentru produsele utilizate in procesul de salubrizare
h) declaratie de conformitate a producatorului sau documentul din care sa rezulte ca substantele utilizate in procesul de salubrizare sunt biodegradabile
i) declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC BV 12/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 09:30
Locul: Sediul R.T.F.C. Brasov, str. Iuliu Maniu, nr. 45A, cam.204 (sala de consiliu), et.2, loc. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la anuntul de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd.Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-41.37.41, Email: [email protected], Fax: 0268-47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel.0268-410233 int. 144533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2010 16:06