Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de salubrizare vagoane de calatori, rame electrice si automotoare la Revizia de vagoane Sibiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 85696/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0733662672;0268/477063; 0268/549668, In atentia: Pipos Sebastian, Mamina Liuta, Email: [email protected], Fax: 0268/549668 sau 0268/477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de salubrizare vagoane de calatori, rame electrice si automotoare la Revizia de vagoane Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 729, 156.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul si al doilea contract subsecvent se vor incheia cu termen de valabilitate de 3 luni, urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la un interval de 6 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare vagoane de calatori, rame electrice si automotoare la Revizia de vagoane Sibiu, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de salubrizare vagoane de calatori, , rame electrice si automotoare la Revizia de vagoane Sibiu: minim 6159 - maxim 98544
Valoarea estimata fara TVA: intre 108, 072 si 1, 729, 156.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 15000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art.181Certificate de atestare fiscala privind plata impoz. si taxelor catre stat inclusiv cele localeCertificat constatator emis de Of.Reg.Com. din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde procedurii
Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 (vizat de organele competente)Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada incheierii si executarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost salubrizareDeclaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul detine mijloacele tehnice necesare efectuarii prestatieiCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens: ofertantii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica prestatorul serviciilor solicitate in Caietul de Sarcini sa aibaAutorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, eliberate de AFER, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate; ofertantii persoane juridice straine trebuie sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini si prevederile OMT 290/2000, in termen de valabilitate;
Pentru produsele utilizate in procesul de salubrizare se vor prezenta copii dupa Certificate de Omologare Tehnica, in conformitate cu prevederile OMT 290/2000, valabile la data deschiderii licitatiei.
Certificate care atesta implementarea ISO 9001/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC BV 05/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 13:00
Locul: Sediul R.T.F.C. Brasov, str. Iuliu Maniu, nr. 45A, cam.204 (sala de consiliu), et.2, loc. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la anuntul de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd.Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-41.37.41, Email: [email protected], Fax: 0268-47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel.0268-410233 int. 144533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 20:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer