Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de service, intretinere, reparatii, revizii autovehicule


Anunt de participare numarul 92886/06.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1Punct de lucru: B-dul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: INGRID ANA MARIA QUIRSFELD ZIMERMAN, Tel.+40214348802, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40214934223, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de service, intretinere, reparatii, revizii autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile service-urilor operatorului economic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50200000-7 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru mijloacele de transport aerian, feroviar, rutier si maritim (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 442, 278.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara sau de o societate de asigurari in cuantum de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic in conformitate cu formularul nr.1.- in original, semnata si stampilata-
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publiceprivind obligatiile de plata la bugetul de stat siCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localesi alte venituri ale bugetului local, eliberat de primarie. Certificatele mentionate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu inregistreaza obligatii de plata la bugetul local si de stat, sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-in original/copie legalizata-
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului ofertantul, daca acesta se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - copie cu mentiunea conform cu orginalul, semnata si stampilata-
-Fisa de informatii generale Formular nr. 2 in original, semnata si stampilata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor prestari de servicii de service, intretinere, reparatii, revizii autovehicule prestate in ultimii 3 ani.Lista va fi confirmata prin : a) Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar;b) Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDeclaratie pe proprie raspundere si documente prin care se face dovada disponibilitatii si functiona-litatii utilajelor, instalatiilor si echipamen-telor tehnice implicate in rezolvarea obiectului contractului.
Autorizatie tehnica clasa I eliberata de R.A.R. R.A. in conformitate cu procedurile OG nr.82/2000 pentru tipurile de autototurisme specificate in caietul de sarcini sau, dupa caz, pentru lotul ofertat
Autorizare de la importatorul general privind prestarea serviciilor de intretinere, service, revizii si reparatii autovehicule pentru tipurile autoturisme prezentate in caietul de sarcini copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare.
6.Certificat ISO 9001:2000, la ofertant privind Sistemul de Management al Calitatii, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii - copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata-
7. Certificat ISO 14001:2005 la ofertant privind Sistemul de Management al Mediului, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului-copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 10:00
Locul: B-dul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.021/434.88.02, Email: [email protected], Fax: 021/434.88.10, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2010 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer