Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: `gresie | |ab construct | |romanescu +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SILVICULTURA CONEXE - AMENAJAREA PADURILOR


Anunt de participare numarul 53268/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.
Adresa postala: str. Canalului nr. 16, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: str. Canalului nr.16, mun. SACELE, jud. Brasov, Tel.0268/274056, Email: [email protected], Fax: 0268/274059
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SILVICULTURA CONEXE - AMENAJAREA PADURILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: In fondul forestier proprietatea Primariei SACELE, jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea de amenajamente silvice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata de padure care urmeaza a fi parcursa cu lucrari de amenajare este de 12565 hectare
Valoarea estimata fara TVA: 325, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 6000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare-art44, 45/OG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificat/certificate constatator/constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, si catre bugetul local, (original sau copie legalizata) pentru sediul social si pentru toate punctele de lucru inregistrate conform certificatului constatator emis de ORC
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 zile (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul brut conform Bilantului la data de 31.12.2007 inregistrat la Administratia financiara sa fie de minim 125000 lei.Cifra de afaceri pe anul 2007 sa fie de minim 350.000 lei.Media pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) a cifrelor de afaceri sa fie de minim 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta profesionala in domeniul amenajarii padurilor
- Resurse tehnice
- Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Suprafata totala amenajata in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 10.000 hectare, din care un Contract de minim 5000 hectare (dovada se va face cu copii ale contractelor mentionate).- Minim 3 recomandari din partea beneficiarilor, pentru servicii similare, executate in ultimii 3 ani.- Minim 2 aparate de receptare de pozitionare geografica (GPS)- Minim o STATIE TOTALA sau un TEODOLIT sau o BUSOLA pentru efectuarea masuratorilor topografice.- Minim un calculator P.C. cu licente pentru urmatoarele tipuri de software autorizate in Romania: Sistem de operare WINDOWS, MS - OFFICE, GIS- Pentru fiecare aparat se vor prezenta documente privind proprietatea, (contract de vanzare- cumparare, factura, contract de leasing si plata licentelor software- Minim un autoturism, cu verificare tehnica (ITP) valabilaun responsabil tehnic (inginer proiectant in domeniul silvic, atestat in functia de sef de proiect in domeniul Amenajarii Padurilor), Se va prezenta certificatului de atestare in functia de sef de proiect, emis in acest sens de autoritatea de resort- Minim 3 ingineri proiectanti in domeniul amenajarii padurilor, cu o vechime de minim 3 luni (pentru fiecare persoana).- Se vor prezenta copii ale statelor de plata pe ultimile trei luni, vizate de catre ITM, sau copii ale Cartilor de munca atat pentru seful de proiect cat si pentru cei 3 ingineri, din care sa rezulte ca acestia sunt angajati ai ofertantului, de cel putin 3 luni.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Conform Documentatiei de achizitie
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de achizitie se cumpara cu numerar de la RPLP SACELE R.A. - str. Canalului nr. 16 - SACELE, jud. Brasov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2008 10:00
Locul: RPLP SACELE R.A. str. Canalului nr. 16, mun. SACELE, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii acestora, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL RPLP SACELE RA
Adresa postala: str. CANALULUI NR. 16, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer