Licitatie Publica - servicii de spalare,dezinfectie si calcare inventar moale
Anunt de participare numarul 143862/24.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR. 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de spalare, dezinfectie si calcare inventar moale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: str. Republicii 37 Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 78, 000 si 1, 950, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in servicii de spalare, dezinfectie si calcare inventar moale (inclusiv rufe infectate)conform caietului de sarcini;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima 30000 kg., cantitatea maxima 750000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 78, 000 si 1, 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da Cuantumul garantiei de participare-39000 lei.Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Curs de referinta BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionat si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata fiind calculata pentru fiecare lot in parte , conf. art. 278^1 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se constitiuie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator , in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate-art.180;2..Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69?1 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobat cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/ 2006, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Manager, Dr.Carp Gheorghe, Director Financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: Dir. Medical Daina Lucia; Dir. Fin. Contabil Maghiar Marcel; Dir. Ingrijiri Rob Florin, Ing.Rotaru Marcel, Ec.Iurcov Bogdan, Ing.Marzac Marian, Tehn. Vidican Mihai
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;
5.Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la buge-tul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6..Declaratie privind subcontractantiiForma de prezentare: original 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului sau Certificat unic de inregistrare (in xerocopie), in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei
2.Declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referi-toare la conditiile de munca si protectia muncii, PSI, precum si ca indeplineste conditiile specificate in Ordinul nr. 1025/2000.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generaledeclararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 aniNivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri pentru anii 2012, 2011, 2010 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.000.000 lei. Cursul euro utilizat este cursul comunicat deBNR la data de 13.05.2013 respectiv 1 EURO = 4, 3241 lei RON
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-bilant 2010, 2011, 2012-copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de reprezentatul legal.in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, -copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Prezentarea declaratiei privind asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace de transport de care dispune
ofertantul si care urmeaza sa le utilizeze pentru prestarea de ?servicii de spalare, deinfectie si calcare inventar moale?care sa contina un numar minim de: - 5 masini de spalat cu capacitate de 18-25 kg/masina, - 4 uscatoare- 2 calandare pentru calcat
ce sunt considerate strict necesare pentru prestarea serviciilor. Pentru echipamentele utilizate in prestarea servi-ciilor se vor prezenta documente cu urmatoarele specificatii: autorizatia de functionare, autorizatia decalitate si garantie.
. Prezentarea unui contract /precontract/acord cu un laborator specializat pentruefectuarea analizelor microbi-ologice si copie dupa autorizatia de functionare a laboratorului
Sa faca dovada ca la data limita de depunere a ofertei a prestart, in ultimii 3 ani, servicii similare (de aceeasi natura si volum) cu cele care fac obiectul prezentei proceduri in valoare de 1.000.000 lei fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract similar (natura si volum) a carui valoare sa fie deminim 1.000.000 lei fara TVA
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, (continand valori, perioade de prestari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati);
Lista cu personalul responsabil direct sau indirect de indeplinirea acordului cadru (contractului) care sa contina personalul de conducere al societatii precum si personalul calificat necesar pentru prestarea serviciilor de spalare, calcare dezinfectie (inclusive rufe infectate) .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a se dovedi detinerea in dotare proprie, contract de leasing, prestari servicii, comodat sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor si a mijloacelor de transport, se vor prezenta copii xerox dupa contractul de vanzare cumparare, contract leasing, inchiriere, factura fiscala de procurare sau alte documente care sa certifice detinerea.Copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertanteCopie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante pt. contract;Recomandare in originalFormularPentru demonstrarea calificarii personalului se vor prezenta urmatoarele documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor Xerox dupa contractul individual de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariu) certificate pentru conformitate cu originalul sau contractul de colaborare si/sau prestari de servicii pentru acestia;
- prezentarea copiilor Xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate/atestate care demonstreaza calificarea/specializarea personalului nominalizat in lista, certificate pentru conformitate cu originalul valabile la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana autorizata din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: str. Republicii nr 37;, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410159, Romania, Tel. +40 259437750, Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2013 15:27