Licitatie Publica - Servicii de spalatorie
Anunt de participare numarul 99731/12.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. 0244521641, Email: [email protected], Fax: 0244521641, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de spalatorie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locatiile spitalului judetean de urgenta Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 458, 884 si 18, 842, 234RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de spalatorie lejerie pentru sectiile spitalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 458, 884 si 18, 842, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 96444Lot 2 = 38144
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Venituri provenite din contractul ?heiat cu Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Prahova;
- Venituri proprii.- Venituri Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de Inmatriculare emis de catre ONRC in copie legalizata;
2 Certificat constatator emis de catre ONRC, cu cel mult 30 de zile ?inte de data deschiderii ofertelor ce va fi prezentat conform prevederilor legale.
3 Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?egistrare ca persoana juridica sau de ?egistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident.4.Declaratie privind eligibilitatea ?conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 12A;5.Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 12B;
6.Certificat eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Sucursala Teritoriala – valabil la data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata;7.Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale – valabil la datadeschiderii ofertelor – original sau copie legalizata ;8.Cazier fiscal pentru operatorul economic – valabil la data deschiderii ofertelor – original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la31.12.2009 vizat si inregistrat la autoritatile competente – in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul.
2. Fisa de informatii generale – Formular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat ISO 9001:2008 privind activitatea ce urmeaza a fi prestata sau echivalent in copie legalizata ;2. Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent pentru activitatea de spalarea si curatarea textilelor in copie legalizata ;
3. Certificat ISO 18001:2007 sau echivalent in copie legalizata;
4. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru?eplinirea contractului, formularul nr.4;5. Autorizatia de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica (Aviz Sanitar), precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de ?eplinirea contractului in copie legalizata;
6. Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, ?ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de ?eplinirea contractului, formularul nr. 5;
7. Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile contractuale ?desfasurare fata de altibeneficiari/clienti - formularul nr. 6;
9. Licenta de transport pentru autovehiculele puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului in conditiile in care masa totala maxima autorizata, inclusiv remorca sau semiremorca depaseste 3, 5 tone – in copie legalizata;
10. Referat tehnic evaluare pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicala ( pentru autovehicule puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului )– in copie legalizata;
11. Certificat de formare profesionala ADR pentru consilier siguranta transport deseuri periculoase – in copie legalizata;
12. Certificat de formare profesionala ADRpentru soferi ce transporta deseuri periculoase – in copie legalizata;
13. Aviz medical privind siguranta circulatiei pentru soferi – in copie legalizata;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Servicii suplimentare
20%
Descriere:
3.
Prestare in perioada de proba
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2010 14:00
Locul: Sediul spitalului din str. Gageni nr. 100 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite nominal de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 02131044641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Postei, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. 0244522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Gageni nr. 100, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. 0244536286
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 16:06