Licitatie Publica - servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
Anunt de participare numarul 75713/17.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel.2240947, Email: [email protected], Fax: 2241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 531, 359.6 si 1, 062, 719.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE SPALATORIE SI DE CURATATORIE USCATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM - 123572 kg rufe
MAXIMA - 247144 kg rufe
Valoarea estimata fara TVA: intre 531, 359.6 si 1, 062, 719.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare21254.38 lei, scrisoare de garantie bancara si se va prezenta in original.Garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, venituri bugetare, plata se va face sub forma de OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44, 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratie privind eligibilitatea
Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-original ;Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la datadeschiderii ofertelor-procedurii-originalCazier fiscal pentru operatorul economic valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original.
Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor prezentare conform lege
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2008 )-copie semnata si stampilata conform cu originalul , vizata DGFP.Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara;
Certificate Constatoare ( minim 3 ) din partea altor beneficiari;Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 implementat obligatoriu;
Sistemul de Management de Mediu ISO 14001:2005 pentru activitatea de spalarea si curatarea textilelor implementate obligatoriu;
Sistemul de Management privind sanatatea si securitatea muncii ISO 18001:2007 implementat obligatoriu;
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului;Autorizatia de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica ( Aviz Sanitar ) , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului;Prezentarea schitei tehnice a spalatorie;Referat tehnic evaluare pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicalaCertificat de formare profesionalapentru consilier siguranta transport deseuri periculoase Certificat de formare profesionala pentru soferi ce transporta deseuri periculoase;
Prezentarea schitei tehnice a spalatorie;
Licenta de transport pentru autovehiculele puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului in conditiile in care masa totala maxima autorizata, inclusiv remorca sau semiremorca depaseste 3, 5 tone;
Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de altibeneficiari/ clienti
Declaratie pe proprie raspundere care contineinformatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal despecialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI NR. 218,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel.021.224.09.30, Email: [email protected], Fax: 021-224.18.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 20:59