Licitatie Publica - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
Anunt de participare numarul 65121/30.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022104, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN DANIEL BINA, Tel.021/3246400, Fax: 021/3246400, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: LA SEDIUL OPERATORULUI ECONOMIC
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 489, 600 si 734, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
-EXTERNALIZARE SERVICII DE SPALATORIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
144000 kg-Cant.minima de rufe pentru 48 luni
216000 kg-Cant. Maxima de rufe pentru 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 489, 600 si 734, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare-5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL, BUGETUL DE STAT SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- declaratie privind inexistenta starii de faliment- certificat de atestare fiscala-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale,
- Cazier fiscal pentru operatorul economic valabil la data deschiderii ofertelor -original
-CUI (Codul unic de inregistrare)-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original- Acord de principiu al Autoritatii de Sanatate Publica in subordinea careia se afla beneficiarul privind conditiile igienico-sanitare de desfasurare a activitatii specifice, conform Legii 95/2006 art 17 si 27 privind reforma in domeniul sanatatii.- Certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena conform OMSNr. 1225/5031 din 24.12.2003- Obiectul de activitate obligatoriu sa fie 9601 Spalarea si curatarea (uscata) articolelor textile si a produselor din blana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportare contabila la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara, respectiv prestarea serviciilor de spalare - formularul nr. 8 ;
- Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de altibeneficiari/ clienti ;
-Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari in original sau copie legalizata emise de catre institutii publice sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2008 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - BIROUL ACHZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA INPUTERNICITA DE CATRE OPERATORII ECONOMICI OFERTANTI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BD.BASARABIA , NR.49-51 SECTOR 2 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.3241161, Fax: 021.3243296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 15:56