Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata


Anunt de participare numarul 61122/13.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030303, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Stanciu, Tel.3172727, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3172721, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sos. Mihai Bravu nr. 281-283, Sector 3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 027, 178 si 2, 054, 356RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata, conform Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93100000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente de prestare SERVICII DE SPALATORIE SI DE CURATATORIE USCATA.
cantitate minima: 285.327, 36 KG
cantitate maxima: 570.654, 72 KG
Cantitatile sunt estimate pentru tot acordul cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 027, 178 si 2, 054, 356RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 41000 lei. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Proprii - Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (asocierea se va legaliza la solicitarea autoritatii contractante daca acea asociere a castigat procedura)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate fiscale, emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice si organele competente ale Administratiei Publice Locale care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor;
-Certif const. emis de Oficiul Registrului Comertului- original -Codul unic de inregistrare in copie legalizata; - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional; Cazier fiscal pentru operatorul economic valabil la data deschiderii ofertelor-original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiar contabil 31.12.2007)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP, Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara respectiv prestarea serviciilor de spalare, ;Recomandari din partea altor beneficiari copie legalizata; Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 si Sistemul de Management de Mediu ISO 14001:2005 pentru activitatea de spalarea si curatarea textilelor
implementate obligatoriu copie legalizata; Sistemul de Management privind sanatatea si securitatea muncii ISO 18001:2007
implementat sau in curs de implementare - copie legalizata certificat/adeverinta implementare; Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Autorizatia de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata; Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile
contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinite si/sau in derulare, in ultimii 3 ani, a cel mult trei contracte care au avut ca obiect prestarea
unor servicii de spalatorie in valoare totala de minim 770000 RON pentru activitatea de spalare si curatare a textilelor. Se vor prezenta contractele in copii legalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 5 recomandari;Maxim 3 contracte cu val totala de minim 770000 lei pentru activitatea de spalare si curatare a textilelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: Sos. Mihai Bravu nr.281-283, sector 3, Bucuresti - Corp Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor prin reprezentant cu imputernicire si copie dupa cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321060, Fax: 3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victir Babes"
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu nr. 281-283 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 74339, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2008 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer