Licitatie Publica - SERVICII DE SPALTORIE SI CURATORIE USCATA
Anunt de participare numarul 148801/11.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +40 10244533004, Email: [email protected], Fax: +40 10244533004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SPALTORIE SI CURATORIE USCATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: LOCATIILE SPITALULUI JUDETEAN PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 777, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitate/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 12 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE SPALTORIE SI CURATORIE USCATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE MINIMA 828.000, 00 KG
CANTITATEA MAXIMA 1.008.000, 00 KG
Valoarea estimata fara TVA: 4, 777, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formularului nr.4?Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind prezentarea listei serviciilor executate in ultimii 3 ani din
care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele in domeniu
si ca au fost duse la bun sfarsit, servicii similare in conformitate art.188 alin .2 lit.a) din OUG 34/2006 Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica
posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica. In
acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: -
parte/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate.Declaratie privind
utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul
economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal specializat pentru
realizarea contractului. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea
contractului, insotit de CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul
echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si in care sa se prezinte
pozitia si responsabilitatile persoanei respective. Ofertantul va prezenta in
copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoareledocumente: diplome privind specializarea personalului; autorizatii/certificate
de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la
data depunerii ofertelor;
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii
ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru servicii de curatenie/spalare textile , valabile la termenul limita de depunere al ofertelor.Certificat ISO 14001/2005, Certificat ISO 18001/2007 Se vor prezentain copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul?Autoriztie de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica, Licenta de transport pentru autovehiculele puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului in conditiile in care masa totala autorizatainclusiv remorca sau semiremorcadepaseste 3.5 tone - copie conform cu originalul.Referat tehnic pentru autovehiculele puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului.Certificat de formare profesionala ADR pentru consilier siguranta transport deseuri periculoase. Certificatul de formare profesionale ADR pentru soferi ce transporta deseuri periculoase.Aviz medical privind siguranta circulatie pentru soferi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formularului nr.B2Completare Formularului nr.8Declaratie privind, utilajele, instalatiile, echipamentele.Completare Formularului nr.5 Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinireacontractului.Certificat ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalente.Aviz sanitar sau orice alt document edificator.Licenta de transport pentru autovehiculele-copie onform cu originalul.Referat tehnic pentru autovehiculele copie onform cu originalul. Certificat de formare profesionala ADR pentru consilier siguranta transport deseuri periculoase-copie conform cu originalul.Certificatul de formare profesionale ADR pentru soferi ce transporta deseuri periculoasecopie conform cu originalul .Aviz medical privind siguranta circulatie pentru sofericopie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN cazul in care procedura de atribuire este online(fara etapa electronica)si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii electronice de catre operatoprii economici de documente care contin noi preturi .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Localitatea: Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. +401 0244533004, Fax: +401 0244533004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2014 08:52