Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE STUDII pentru proiectul "Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa potabila, extindere retele de canalizare menajera si pluviala, constructie statie de epurarea apelor uzate in cartierul Voronet, oras Gura Humorului".


Anunt de participare numarul 41136/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Sancariuc, Tel.0230 235051, Email: [email protected], Fax: 0230 235051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE STUDII pentru proiectul "Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa potabila, extindere retele de canalizare menajera si pluviala, constructie statie de epurarea apelor uzate in cartierul Voronet, oras Gura Humorului".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Gura Humorului, cartier Voronet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza intocmirea de SERVICII DE STUDII pentru proiectul "Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa potabila, extindere retele de canalizare menajera si pluviala, constructie statie de epurarea apelor uzate in cartierul Voronet, oras Gura Humorului". Documentatia va fi compusa din doua capitole de studii: Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate.Studiul de Fezabilitate va cuprinde obligatoriu urmatoarele:
- 1 Studiu Topografic;
- 1 Studiu Geotehnic;
- 1 Studiu de Fezabilitate;
- 1 Analiza Cost Beneficiu;
- 1 Studiu de Impact asupra Mediului,
- Documentatiile necesare obtinerii avizelor specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131100-7 - Servicii de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va incheia un contract de SERVICII DE STUDII pentru proiectul "Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa potabila, extindere retele de canalizare menajera si pluviala, constructie statie de epurarea apelor uzate in cartierul Voronet, oras Gura Humorului".
Valoarea estimata fara TVA: 61, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.02.2008 pana la 20.05.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1000 EuroGarantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare CES "Schema de Granturi pentru Sectorul Public pentru Pregatirea de Proiecte in domeniul Protectiei Mediului" 2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau Acord de subcontractare, dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea: solicitat
Cerinta minima obligatorie: completarea formularului 12 A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: solicitat
Cerinta minima obligatorie: completarea formularului 12 B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura: solicitat
Cerinta minima obligatorie: completarea formularului 12 C
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat eliberat de D.G.F.P.: solicitat
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, eliberat de catre directiile de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul: solicitat
Certificare ISO 9001: solicitat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare din ultimii 3 ani: bilantul pentru ultimii 3 ani vizat si inregistrat de organele competente si ultima balantade verificare;
- declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) completarea si depunerea in original a Formularului S1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim echivalentul in lei a 61.000 Eur
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani
- Lista de experienta similara- Declaratie privind echipamentele specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Informatii privind subcontractantii
- Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un serviciu similar ca natura si valoare, privind realizarea de servicii de studii din domeniul alimentarii cu apa si canalizarii. Se va completa Formularul 12 E- Cerinta minima: Minim un serviciu similar ca natura si cu o valoare cel putin egalacu echivalentul in leia 61.000. Se va completa Formularul S10.- Cerinta minima: completarea Formularului S8 si depunerea acestuia in original- Cerinta minima: completarea si depunereain original a Formularului 12 I si a Formularului S7 - CV - urile echipei propusa de ofertantpentru indeplinirea contractului, Copii ale Diplomelor si Autorizatiilor pe care acestia le detin si certifica specializarea in executia categoriei de serviciu prestat sau Angajamentul organismului specializat ce a fost obtinut de catre ofertant ( TOPO, GEO, Analize economice, Studii de impact , etc)-Completarea Formularului 12G privind partea din contract indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora, a Formularului S6 - Model acord de subcontractare si a Formularului S10, privind experienta similara.Cerinta minima: Minim un serviciu similar ca natura si cu o valoare maxima cu echivalentul in leia 18.000 Euro, in functie de procentul de subcontractare.Completarea si depunerea in original a Acordului de asociere Conform Formularului S11.Situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 12:00
Locul: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Sala Mica de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarei firme participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 CES, "Schema de Granturi pentru Sectorul Public pentru Pregatirea de Proiecte in domeniul Protectiei Mediului", Cod Perseus: RO 2005/017-553.04.01.04.03.09, Titlu proiect: "Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa potabila, extindere retele de canalizare menajera si pluviala, constructie statie de epurare a apelor uzate in cartierul Voronet, oras Gura Humorului"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/214.948, Fax: 0230/214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Gura Humorului
Adresa postala: Str. Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel.0230/235.051, Email: [email protected], Fax: 0230/235.038
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer