Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de studii pt elaborarea planului de management integrat al PNMM prin revizuirea si integrarea prescriptiilor de management pt siturile Natura 2000


Anunt de participare numarul 121461/21.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.
Adresa postala:  Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820026, Romania, Punct(e) de contact:  Viorel Rosca, Tel. 0240517718, In atentia:  Rosca Viorel, Email:  [email protected], Fax:  0240517718, Adresa internet (URL):  www.parcmacin.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de studii pt elaborarea planului de management integrat al PNMM prin revizuirea si integrarea prescriptiilor de management pt siturile Natura 2000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Teritoriul Parcul National Muntii Macinului (PNMM) si SPA-ul Macin - Niculitel si SCI-ul Muntii Macinului, PNMM cu o suprafata de 11.151, 82 ha, ROSPA0075 Macin ? Niculitel cu 67.361 ha si ROSCI0123 Muntii Macinului cu 18.564 ha, Romania.
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conservarea habitatelor specifice bioregiunii stepice si a populatiilor speciilor reprezentative din PNMM si siturile Natura 2000 (SPA-Macin-Niculitel si SCI-ul Muntii Macinului) - 7 servicii. Contract pentru:
- Realizarea hartilor georeferentiate ale categoriilor de folosinta a terenurilor si a parcelelor dupa tipul de proprietate pentru SCI;
- Realizarea hartii georeferentiate cu privire la distributia habitatelor din SCI;
- Realizarea hartii georeferentiate cu distributia fiecarei specii pentru care a fost desemnat SPA-ul;
- Studiu ce descrie solutiile pentru reconstructia tipurilor naturale fundamentale de padure de Quercinee disponibil;
- Elaborarea planului de management integrat;
- Realizarea studiului SEA pentru aprobarea Planului de Management Integrat
- Identificarea si marcarea unui traseu tematic pe Valea Jijilei in PNMM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conservarea habitatelor specifice bioregiunii stepice si a populatiilor speciilor reprezentative din PNMM si siturile Natura 2000 (SPA-Macin-Niculitel si SCI-ul Muntii Macinului) - 7 servicii. Contract pentru:
- Realizarea hartilor georeferentiate ale categoriilor de folosinta a terenurilor si a parcelelor dupa tipul de proprietate pentru SCI;
- Realizarea hartii georeferentiate cu privire la distributia habitatelor din SCI;
- Realizarea hartii georeferentiate cu distributia fiecarei specii pentru care a fost desemnat SPA-ul;
- Studiu ce descrie solutiile pentru reconstructia tipurilor naturale fundamentale de padure de Quercinee disponibil;
- Elaborarea planului de management integrat;
- Realizarea studiului SEA pentru aprobarea Planului de Management Integrat
- Identificarea si marcarea unui traseu tematic pe Valea Jijilei in PNMM.
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2011 pana la 31.01.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 4700 lei, Perioada de valabilitate: min. 60 zile de la data deschiderii ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect Finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prinProgramul Operational Sectorial ?Mediu? Axa Prioritara 4COD PROIECT SMIS-CSNR 17289
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, completarea formularului 4 din Sectiunea III Formulare a documentatiei de atribuire
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea formularului 5 din sectiunea III Formulare a documentatiei de atribuire
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completarea formularului 6 din sectiunea III Formulare a documentatiei de atribuire
Certificat de atestare fiscala
Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii generale, situatia economico-financiara, cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani in domeniul aferent contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare
CV-urile expertilor din grupul de experti-formular EUROPASS
Formular nr. 15 -Declaratie de exclusivitate si disponibilitate valabila pe intreaga perioada estimata de derulare a contractului
Formular nr. 16 ? Declaratie privind persoanele desemnate pentru realizarea studiilor pe domenii
Formularul nr. 14 ? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Grupul de Experti va avea urmatoarea componenta: ? minim 5specialisti.Expertii trebuie: -Sa posede diplome universitare/postuniversitare in domeniile relevante pentru proiect-Sa aiba experienta minimum 5 ani in domeniul lor de activitate si cunostintele tehnice necesare in domeniul biodiversitatii/GIS(cel putin un membru al echipei)-Sa aiba experienta in inventarierea, cartarea si monitorizarea speciilor de interes european/ national.-Sa aiba experienta de teren si detinerea/acumularea de date privind distributia speciilor de interes european/national.Fiecare expert din grupul de experti trebuie sa dovedeasca un nivel de pregaatire superior-aprofundat (ex. masterand, doctor, profesor universitar, academician) in domeniul de studiu, Experienta anterioara in studiu privind biodiversitatea si/sau in cadrul unor proiecte similare.CV-urile vor sublinia urmatoarele aspect: -un sumar cu numele institutiilor de invatamant superior-universitar si postuniversitar absolvite si specializarile obtinute;
- locul de munca in care isi desfasoara activitatea, incepand cu pozitia detinuta in prezent, iar in ordine inversa cronologic celelalte pozitii detinute.- experienta in domeniul cerut, responsabilitatile detinute in alte contracte similare, lista de lucrari stiintifice. Lucrarile cu cotatie ISI, CNCSIS B+ sau B ca autor sau coautor vor fi preferate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea metodologiei avute in vedere pentru realizarea obligatiilor contractuale
30%
Descriere: transpunerea in fapte a prevederilor caiet sarcini
3.
Descrierea modului de organizare al activitatilor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale
20%
Descriere: evidentierea relatiilor logice dintre activitati
4.
- Scurta detaliere a capitolelor din structura studiilor necesare pentru indeplinirea contractului de servicii
10%
Descriere: cea mai detaliata descriere a capitolelor lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2011 14:15
Locul: Administratia Parcului National Muntii Macinului, Tulcea, str. 9 Mai nr 4 Bis, jud Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant care depune oferta cu imputernicire si copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prinProgramul Operational Sectorial ?Mediu? Axa prioritara 4COD PROIECT SMIS-CSNR 17289,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Srada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Autoritatii Contractante Adm Parcului National Muntii Macinului
Adresa postala:  Strada 9 Mai nr. 4 Bis, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820026, Romania, Tel. 0240517718, Email:  [email protected], Fax:  0240517718, Adresa internet (URL):  www.parcmacin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2011 22:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer