Licitatie Publica - Servicii de supervizare ( dirigentie de santier) Reabilitare DJ 101G Tatarani (DJ101D) Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu(DN1A), KM 0+000 - KM 30+120
Anunt de participare numarul 82178/15.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, Directia Logistica, DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA PE SEAP ATASATA LA ANUNTUL DE PARTICIPARE., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B- dul Republicii nr.2-4, intrarea D, camera 66, Registratura, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 int 167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare ( dirigentie de santier) Reabilitare DJ 101G Tatarani (DJ101D) Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu(DN1A), KM 0+000 - KM 30+120
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 101G Tatarani (DJ101D) Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu(DN1A), KM 0+000 - KM 30+120
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DJ 101G Tatarani (DJ101D) Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu(DN1A), KM 0+000 - KM 30+120
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare DJ 101G Tatarani (DJ101D) Brazi - Brazii de Jos - Tinosu - Sirna - Habud - Crivatu(DN1A), KM 0+000 - KM 30+120
Valoarea estimata fara TVA: 209, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, scrisoare de garantie bancara in fav.autorit. contr.in cuantum de 10.000 lei, Garantia de buna executie 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local 2%, Buget de stat 13%, Fondul European de Dezvoltare Regionala 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind integritatea, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare emis de Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, bilantul contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008, fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceripe ultimii 3 ani, respectiv: 2006, 2007 si 2008, cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.950.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, Fisa de informatii privind experienta similara, insotita de copie dupa contract, recomandarea beneficiarului, pentru calificare se solicita minim un contract similar indeplinit in ultimii 3 ani ( pana la datatermenului limita de depunere a ofertelor), pentru un proiect similar, de natura si complexitatea celui ofertat, finantat din fonduri ale Comisiei Europene/Institutii de Finantare Internationale, in domeniul infrastructurii drumuri si poduri (FIDIC sau echivalent).Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului( conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP), ISO 9001/2001, Certificat OHSAS 18001, Model de contract semnat si stamplat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S46-066958 din 07.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali/persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 -Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale.Diomeniul major de interventie 2.1 - Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene strazi urbane - imclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura, .
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL PRAHOVA
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/516265, Email: [email protected], Fax: 0244/542408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr.2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 10:38