Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supervizare a lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?


Anunt de participare numarul 116677/11.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare a lucrarilor de constructii in cadrul proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aria geografica dinjudetul Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scopAsigurarea serviciilor de supervizare a lucrarilor de constructii in cadrul proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
90713000-8-Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciilor de supervizare a lucrarilor de constructii in cadrul proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 551, 816RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garntia de participare 31.000 lei valab. 90zile.Garant. de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 75, 09 %Buget de stat: 16, 89 %Bugetul Local :8, 02 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind neincadrarea in prev. art.180 din OUG34/2006. Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG34/2006.Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic, conf. art.69 1 din OUG nr.34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata.Certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului - copie.Certificat de atestarefiscala rivindindeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local - in original sau copie legalizata, prezentate intermen de valabilitate, din care sa reiasa ca op. ec. nu are debite.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani .(Anexa 1). Se va solicita bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2007 si 31.12.2008 si bilantul contabil la 31.12.2009 insotit de dovada inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul?;
-in cazul persoanelor fizice autarizate se vor prezenta fisele fiscale anuale de impunere / echivalent pentru anii fiscali solicitati - individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente.Se completeaza cu specificatiile din fisa de date .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri va fi egala sau mai mare de 3.100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sesolicita: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere; lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar pentru indeplinirea in bune conditii a contractului .Se completeaza cu specificatiile din fisa de date .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Experti cheie: a) Lider de echipa (Team Leader, b) Inginer rezident 1, c) Inginer rezident 2, d) Inginer de cantitati/gestiune financiara (atasamentist, II.Experti secundari: a) Inginer constructii civile, b) Inginer electrotehnist/electromecanic, c) Inginer geotehnician/topometrist. Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001. Operatorul economic sau membri grupului de operatori economici trebuie sa dovedeasca ca in ultimii 3 ani a implementat si finalizat cel putin un contract avand ca obiectservicii de supervizare a lucrarilor din domeniul infrastructurii de mediu, care sa fi inclus lucrari de constructii civile si edilitare, derulat potrivit conditiilor contractuale FIDIC sau similare. Valoarea contractului / contractelor (cumulata) sa fie minim 1.500.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTULINTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere:
3.
.METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere:
4.
.ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Salaj, Zalau, P-ta. 1 Decembrie1918, nr. 12, jud Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti, imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 75, 09 %Buget de stat: 16, 89 %Bugetul Local :8, 02 %
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziuaurmatoare a luarii la cunostinta, de catre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ
Adresa postala:  P-ta. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Localitatea:  ZALAU, Cod postal:  450058, Romania, Tel. 0260/614120, Email:  [email protected], Fax:  0260/610097, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2011 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer