Licitatie Publica - Servicii de supervizare a lucrarilor de executie in cadrul proiectului Sistem integrat de management al deseurilor in jud. Timis
Anunt de participare numarul 93915/09.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.0256406425, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie in cadrul proiectului Sistem integrat de management al deseurilor in jud. Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Timis, comuna Ghizela si celelalte localitati conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile se vor implementa prin echipa de experti, in diferite faze: faza de pregatire a executiei lucrarilor, faza de executie a lucrarilor, la receptia lucrarilor, si in perioada de garantie a lucrarilor, conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 lei const prin virament bancar/instrum de garantare emis de o soc banc/soc asig.Garantia de buna executie: 10% din val fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al CJT-credit bancar contractat, bugetul de stat si Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea-sub forma unui contract de asociere, conform formularului indicat in DA.In cazul in care oferta comuna este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la 31.01.2010(bugetul de stat-impozite, taxe si contributii de asigurari sociale la bugetul general consolidat, buget local-impozite, taxe si alte venituri ale bugetului local);Certificat constatator ORC;Copie CUI si orice alte documente echivalente, conform precizarilor din DA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii financiare autorizate, certificate prin audit;Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului(servicii ce intra in categoria nr. 12 din anexa II la Directiva 2004/18/CE);Bonitate bancara;Rezultatul exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva, obtinand profit in cel putin 2 din cei 3 ani;Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (servicii ce intra in categoria nr. 12 din anexa II la Directiva 2004/18/CE) trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 10.000.000 lei (sau echivalent)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Resurse umane;Subcontractantii;Recomandari;Certificate ISO 9001 sau echivalent;Declaratie privind respectarea conditiilor de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de supervizare a unor lucrari din domeniul infrastructurii de mediu, in care valoarea lucrarilor de investitii sa reprezinte cel putin echivalentul in lei a 16.000.000 euro si cel putin un contract de supervizare a lucrarilor de constructie pentru un depozit ecologic de deseuri regional/municipal de cel putin 500.000 m3 executat conform regulilor FIDIC sau echivalent;Cel putin 2 recomandari pt serviciile prestate, din care, cel putin una, sa fie aferenta unui contract de servicii de supervizare a lucrarilor de constructie pentru un depozit ecologic de cel putin 500.000 m3 executat conform regulilor FIDIC sau echivalent;Resurse umane-experti cheie: 1)lider de echipa(team leader) cu min 15 ani experienta in lucrari de constructii si min 7 ani experienta in proiecte de supervizare a unor lucrari executate conform regulilor FIDIC sau echivalent;2)ofiter de proiect cu min 7 ani experienta in lucrari de constructii si implementarea a cel putin 2 proiecte de supervizare a unor lucrari de constructii a caror val cumulata sa fie de min 10.000.000 euro;3)ing rezident(inspector de santier principal)cu min 10 ani experienta in lucrari de constructii si implementarea a cel putin doua proiecte de supervizare a unor lucrari de constructii a caror val cumulata sa fie de min 10.000.000 euro si min 5 ani experienta in implementarea de proiecte de supervizare in dom constructiilor;4)2 ing rezidenti (inspectori de santier principali) cu min 5 ani experienta in lucrari de constructii si implementarea a cel putin unui proiect de supervizare a unor contracte de lucrari/lucrari de protectia mediului executate conform regulilor FIDIC sau echivalent;alti experti-2 ing constructii civile, 1 ing electricieni, 1 ing mecanic, 2 ing drumuri si poduri;1 ing instalatii sanitare, termice, apa-canal, 1 ing geotehnician, 2 ing topometrist, 1 ing asig calitatii, 1 ofiter siguranta si securitatea muncii, grup de experti tehnici, proiectanti;Certificat ISO 9001 sau echivalent(daca exista op ec in curs de certificare, se accepta doar aceia care se afla in faza finala de certificare-au trecut de auditul de certificare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de intelegere a obiectiv proiect
16%
Descriere: Subfactori: 3+7+2+4
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
39%
Descriere: Subfactori: 8+12+10+9
4.
Organiz si planif in timp a activ
15%
Descriere: Subfactori: 5+7+3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 10:30
Locul: CJT, Bv. Revolutiei din 1989 nr. 17, Timisoara, Sala Consilierilor - cam 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala
VI.3) Alte informatii
DA este atasata prezentului anunt si poate fi accesata de orice op ec interesat la sect "Documentatie si clarificari".Solicitarile de clarificari ale op ec se vor inainta pers de contact indicate la I.1 din anunt, iar raspunsurile se vor posta in SEAP la aceiasi sect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/3104641, Email: [email protected], Fax: 0040/21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0040/256/498054, Email: [email protected], Fax: 0040/256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - CJT
Adresa postala: Bv. Revolutiei din 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0040/256/406425, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2010 15:38