Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 142745 | 14331 | 14427 | 144333 | 145020 | 145100 | 145210 | 1456 | 145844 | 145854 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supervizare a lucrarilor de extindere a alimentarii cu apa si canal pe strazi din municipiul Oradea,judetul Bihor


Anunt de participare numarul 39094/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: IOuliana Kocsis, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, parter, cam 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, int186, In atentia: Iuliana Kocsis, Fax: 0259/440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta unirii nr.1, parter, cam.23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, int.186
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare a lucrarilor de extindere a alimentarii cu apa si canal pe strazi din municipiul Oradea, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: -municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de supervizare (supraveghere)a lucrarilor de reabilitare si extindere a retelelor de alimentare cu apa, canalizare menajera si canalizare pluviala, pe strazi din municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74313140-9-Servicii de inspectie tehnica a lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de supervizare a lucrarilor de reabilitare si extindere a alimentarii cu apa si canal pe o lungime totala de cca 340km, pe 280 de strazi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 10000 euro;
-garantie de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse de finantare: bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-certificate de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
-certificat constatator eliberat de ORC cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor;
-copie legalizata dupa Certificatul de inmatriculare;
-copie dupa act doveditor ca ofertantul este platitor de TVA;
Pentru persoanele juridice straine:
-documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care face dovada indeplinirii cerintelor solicitate privind situatia personala si inregistrarea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilantul contabil din anul precedent sau raportul de audit din anul precedent semnat de o firma de audit autorizata.
Pentru persoanele juridice straine:
-ultimul raport anual sau raportareafinanciara obligatorie legal in tara de resedinta sau raportul de audit din anul precedent semnat de o firma de audit autorizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea minima impusa pentru cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani fiscali(2004, 2005, 2006) este de 1200000euro pe an;
-profitul operational trebuie sa fie pozitiv in fiecare din cei 3 ani fiscali precedenti(2004, 2005, 2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii similare(servicii de supervizare a lucrarilor de modernizare si/sau extindere retele de apa si canalizare) prestate in ultimii 3 ani;
-fise de proiect pentru experienta similara;
-recomandari din partea beneficiarilor pentru toate fisele de proiect prezentate;
-declaratie privind echipamentele tehnice si dotari necesare pentru indeplinirea contractului;
-declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate;
-declaratie privind numarul mediu in ultimele 12 luni, al personalului angajat care lucreaza in specialitati/domenii ce tin in mod specific de obiectul achizitiei, dovedit prin adeverinta eliberata de ITM;
-declaratie privind subcontractantii, daca este cazul;
-certificat ISO 9001/2000 pentru ofertant sau pentru liderul consortiului de ofertanti;
-declaratie privind respectarea pe parcursul indeplinirii contractului a actelor normative referitoare la conditiile de protectie a muncii in vigoare, specificate in documentatie;
-prezentare CV-uri pentru personalul mentionat in documentatia de atribuire;
-ofertantul va descrie in detaliu experienta personalului -cheie alocat indeplinirii contractului, specificand sarcinile avute in contractele similare anterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani: a)ca supervizor unic prestator sau lider de consortiu, minim 3 contracte de supervizare conform conditiilor FIDIC Cartera Rosie sau similar;b)ca unic prestator sau lider de consortiu, servicii de supervizare in cadrul a minim 2 proiecte avand ca obiect constructia si/sau modernizarea si extinderea de retele de apa pentru 2 comunitati urbane avand fiecare minim 200.000 de locuitori;c)ca supervizor unic prestator sau lider de consortiu, conform conditiilor FIDIC Cartea Rosie sau similar, minim 2 proiecte de natura si complexitate similara(proiecte finantate prin programele ISPA sau fonduri structurale/fonduri de coeziune) in sectorul apei, avand fiecare o valoarea srviciilor de minim 0, 325 milioane euro sau minim 3 proiecte internationale de aceeasi natura(conform conditiilor FIDIC Cartea Rosie sau similar), avand fiecare o valoare de minim 500.000 euro;d) ca supervizor unic prestator sau lider de consortiu, conform conditiilor FIDIC Cartea Rosie sau similar, minim 2 proiecte de naturasi complexitate similara(proiecte finantate prin programele ISPA sau fonduri structurale/fonduri de coeziune) in sectorul apei, avand fiecare o valoare de investitie de minim 36 milioane euro;
-sa dispuna de necesarul de echipament tehnic si dotari pentru indeplinirea contractului;
-sa fi avut in medie in ultimele 12 luni minim 10 angajati care sa detina o diploma universitara sau post universitara cu specializare in retele de distributie a apei si canalizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
organizare si metodologie
30%
Descriere:
3.
expertii cheie
19%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei municipiului Oradea, sau in contul RO02TREZ0765006XXX000160, Trezoreria Oradea, titular de cont Municipiul Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2008 13:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Oradea-Sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
Adresa postala: Primaria Municipiului Oradea -Comp. Achizitii PubliceP-ta Unirii nr. 1, cam.224, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, int230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2007 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer