Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supervizare a lucrarilor din cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Arad? finantat prin POS Mediu


Anunt de participare (utilitati) numarul 117902/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  Iacob Banea, Tel. 0257-270853, In atentia:  Iacob Banea, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de supervizare a lucrarilor din cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Arad? finantat prin POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aria geografica din Judetul Arad constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect, de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin Proiect
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare a lucrarilor din cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Arad? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 19, 809, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 300.000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune, Buget de stat si local, Credit autoritate contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006Completare Formular 3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de servicii (daca este cazul)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrarePersoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 4 - Declaratie privind cifra de afaceri si profitul- Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 38.000.000 lei sau echivalentul in valutaCompletare Formular 15 - Declaratie privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimonialaDocumente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent).Precizari: Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completataDaca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestea are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art. 186, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate, conform Formular nr 17. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al ciferi de afaceri, atunci angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractante prin implicarea sa directa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5 -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCompletare Formular 5.1 ?Experienta similara - documente suport (copii dupa contracte, recomandari si alte documente care sa ateste prestarea contractelor).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data depunerii ofertei a prestat contracte in sectorul apa, apa uzata cel putin: - 1 contract sau mai multe contracte de supervizare de lucrari pentru reabilitare/ extindere retele de alimentare cu apa si canalizare a carorlungime sa cumuleze minim 360 km, din care cel putin un contract cu lungimea de minim 115 km; - 1 contract de supervizare de lucrari pentru reabilitare/extinderea unei statii de epurare cu o capacitate de minim 260.000 p.e.Completare Formular 6 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate: Lider de Echipa, Adjunct Lider de Echipa, Inginer Rezident CL1-5, Ingineri Rezidenti: Ineu, Siria & Galsa, Pancota & Paulis, Nadlac, Pecica, Ghioroc, Cuvin, Minis si Lipova, Diriginti de santier, Inginer de Proces STAP/SE ?Completare Anexa III -Lista cu personalul propusCertificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)Completare Formular 7 - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixeCompletare Formular 8 -Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiile referitoare la conditiilor de munca si protectia munciiCompletare Formular 9 cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a le presta subcontractantul/subcontractantii(daca este cazul)Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Daca este cazul)
Completare Formular 18 -In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
STRATEGII PRIVIND FACTORII DE RISC
20%
Descriere: Conform cap. 8 din Fisa de date
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere: Conform cap. 8 din Fisa de date
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR
25%
Descriere: Conform cap. 8 din Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2011 10:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat in ARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ? EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257/270843, Email:  [email protected], Fax:  0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer