Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPERVIZARE A PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE REABILITARE ? PACHET 11 STRAZI


Anunt de participare numarul 114240/20.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Alecsandrescu C., Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPERVIZARE A PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE REABILITARE ? PACHET 11 STRAZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE SUPERVIZARE A PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE REABILITARE ? PACHET 11 STRAZI MUNICIPIUL BUCURESTI conform specificatiilor din caietului de sarciniLista strazilor pentru care se vor realiza serviciile de supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor se gaseste in Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Servicii de proiectare
?Documentatie avize si acorduri conform Certificatului de Urbanism
?Studiul de Trafic
?Documentatie pentru Acord de Mediu
?Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de Constructie
?Documentatie pentru eliberari/devieri, conform Certificat de Urbanism
?Proiect Tehnic + Detalii de Executie
?Obtinere Autorizatie Construire
?Expertiza Tehnica
-Alte servicii, din care:
?Obtinerea tuturor avizelor pentru utilitati
?Obtinerea Acordului de Mediu
?Realizarea lucrarilor de Constructii Montaj, procurare si montare echipamente si punere in functiune pe parti si in ansamblu pentru drum carosabil.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-78.000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratii privind calitatea de participant;Declaratii privind participare la licitatie cu oferta independenta; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Informatii privindcifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 7.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Experienta similara
Istoricul litigiilor
Resurse umane si structura managementului
Informatii privind dotarile specifice: Ofertantul va trebui sa demonstreze ca la data depunerii ofertei are in proprietate, leasing, inchiriere sau o alta forma de colaborare echipamente cu care realizeaza deja urmatoarele servicii:
?determinarea capacitatii portante, inclusiv software-uri pentru prelucrarea datelor si calculul structurilor rutiere;?determinarea planeitatii; determinarea rugozitatii;
?cel putin un laborator autorizat de gradul II (se vor prezenta in acest sens autorizatia de functionare si domeniile de activitate pe care le acopera).
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii.
Informatii privind lista asociatilor si subcontractantilor.
Standarde de asigurarea calitatii-ISO 9001 sau echiv.
Standarde de protectia mediului-ISO 14001 sau echiv.
Managementul sanatatii si securitatii ocupationale-OHSAS 18001 sau echiv.
Certificat de atestare Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a: - 1 contract de supervizare lucrari de proiectare si executie reabilitare / modernizare / largire / constructie noua a drumurilor din mediul urban, judetean, drumuri nationale, drumuri expres sau autostrazi cu o valoare a serviciilor de supervizare prestate de minimum 3.900.000 lei, exclusiv T.V.A.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului: Personalul ?cheie? va cuprinde cel putin: ?Sef de proiect rezident ? 1 pers?Adjunct Sef proiect ? 1 pers?Specialist revendicari ? 1 pers?Inginer proiectant drumuri ? 1 pers?Inginer geotehnica ? 1 pers?Inspector Topo ? 1 pers?Proiectant lucrari tehnico-edilitare ? 1 pers?Specialist protectia mediului ? 1 pers?Verificator drumuri ? 1 pers?Inspector Drum ? 1 pers?Inginer Cantitati ? 1 pers?Responsabil Asigurarea Calitatii ? 1 pers?Laborant ? 1 pers?Inspector lucrari tehnico-edilitare ? 1 pers?Inspector instalatii / retele gaze ? 1 pers?Inspector instalatii / retele electrice ? 1 pers?Responsabil Siguranta Traficului ? 1 pers
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2011 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor imputerniciti legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2011 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer