Licitatie Publica - Servicii de supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor pentru obiectivul ?Penetratie Splaiul Independentei- Ciurel- Autostrada Bucuresti- Pitesti?
Anunt de participare numarul 119187/13.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor pentru obiectivul ?Penetratie Splaiul Independentei- Ciurel- Autostrada Bucuresti- Pitesti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor pentru obiectivul ?Penetratie Splaiul Independentei- Ciurel- Autostrada Bucuresti- Pitesti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea de 14.428.932 lei reprezinta valoare estimata a contractului fara servicii similare iar valoarea 28.428.932 lei reprezinta valoarea estimata a contractului care include si servicii similare care pot fi achizitionate ulterior conform art. 122 lit j).
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 428, 932 si 28, 428, 932RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.are dr.de a achiz ult serv.sim.cf art122 litj)OUG34/2006.Val.tot.cu serv.sim.=28.428.932lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 250.000lei, (instr gar emis deo soc.banc sau asig/vir bancar, gar buna executie: 7%din val.contract, fara TVA(instrgar/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si compl ulterioare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin 24.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala
Experienta similara
Informatii privind subcontractantii
Standarde privind asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationalaInformatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea listei principalelor servicii de consultanta prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Dovedirea experientei similare prin prezentarea a cel mult 3 (trei) contracte finalizate in ultimii 5 ani de consultanta (supervizare / management de proiect) pentru lucrarile de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drumuri urbane si/sau drumuri judetene si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 6.000.000 lei fara TVA, din care cel putin un contract de supervizare care sa includa si lucrari de poduri si/sau viaducte si/sau pasaje a caror lungime cumulata sa fie de cel putin 850m.In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001/ 2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului de sanatate si securitate in munca, in conformitate cu SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatatein munca, in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2011 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et 10, Directia Generala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 11:07