Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPERVIZARE A PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE REABILITARE SISTEM RUTIER SI LUCRARI EDILITARE ? PACHET 2


Anunt de participare numarul 131026/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Alecsandrescu Constantin, Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPERVIZARE A PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE REABILITARE SISTEM RUTIER SI LUCRARI EDILITARE? PACHET 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii: SERVICII DE SUPERVIZARE A PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE REABILITARE SISTEM RUTIER SI LUCRARI EDILITARE? PACHET 2, 42 STRAZI IN MUNICIPIUL BUCURESTI conform specificatiilor din caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lista strazilor si a principalelor cantitati de lucrari pentru care se vor realiza serviciile de supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor de reabilitare sistem rutier si lucrari edilitare( alimentare cu apa si canalizare ape pluviale si menajere ) se gaseste in Anexa A .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 660, 301RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 24.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Declaratii privind calitatea de participant la procedura.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator, Certificat care sa ateste inregistrarea la organul fiscal competent,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Informatii privindcifra de afaceri:
1.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.320.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Se solicita experienta in prestarea in ultimii 3 ani a:
- contract de supervizare lucrari de proiectare si executie reabilitare / modernizare / largire / constructie noua a drumurilor din mediul urban, judetean, drumuri nationale, drumuri expres sau autostrazi.Se pot prezenta si contracte separate( supervizare proiectare si supervizare executie ).si
- contract de supervizare proiectare si executie lucrari edilitare ? alimentare cu apa, canalizare ape menajere si pluviale.Se pot prezenta si contracte separate (supervizare proiectare si supervizare executie )
cu o valoare cumulata a serviciilor de supervizare prestate de minimum 1.660.000 lei, exclusiv T.V.A.Cerinta obligatorie se considera indeplinita si prin prezentarea unui contract comun (supervizare drumuri si supervizare edilitare ) sau contracte separate, cu conditia indeplinirii pragului valoric solicitat.
Recomandare.
Resurse umane si structura managementului.
Informatii privind dotarile specifice.
Informatii privind lista asociatilor si subcontractantilor.
Standarde de protectia mediului-ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? va cuprinde cel putin: ?Sef de proiect rezident ? 1 pers?Adjunct Sef proiect? 1 pers?Inginer proiectant drumuri ? 1 pers?Inspector Topo? 3 pers?Inginer proiectant edilitare ? 1 pers?Specialist protectia mediului? 1 pers?Verificator drumuri? 1 pers?Verificator edilitare1 pers?Inspector de santier drumuri ? 3 pers?Inspector de santier edilitare? 3 pers?Inginer Cantitati - 4 pers?Responsabil Asigurarea Calitatiidrumuri -1 persedilitare -1 pers?Laborant -1 pers?Responsabil Siguranta Traficului? 1 pers
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2011 11:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer