Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supervizare in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare strazi oras Mizil"


Anunt de participare numarul 84384/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.12, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Doru Chirvase, Tel.0244/251373, Email: [email protected], Fax: 0244/251373, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare strazi oras Mizil"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Oras Mizil
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare si asistenta tehnica a lucrarilor de drumuri in cadrul proiectului
REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZI URBANE - ORAS MIZIL
Programul Regional Operational - Axa prioritara 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supervizare si asistenta tehnica alucrarilor de drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare este de 8.000 de lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene= 85%, buget local 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ;Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctele de lucru/filiale-dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul (formularul 3).
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
In cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de o terta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al acestei persoane, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare de care dispune.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2006, 2007 si 2008, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie de minim 850.000 RON.Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati.Pentru fiecare contract mentionat in lista se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari si alte documente relevante) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor/activitatilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului.
In cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de o terta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al acestei persoane, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare tehnice de care dispune.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite privind serviciile de consultanta/asistenta tehnica (de ex. AMCOR, ARIC, FIDIC, APDP, etc.).
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani au derulat si finalizat cel putin 1 contract de servicii de supervizare/supraveghere/asistenta tehnica (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract) a lucrarilor de drumuri in valoare de 120.000 lei fara TVA sau 3 contracte de supervizare/supraveghere/asistenta tehnica (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract)a lucrarilor de drumuri in valoare cumulata de 200.000 lei fara TVA.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului echipa de experti cheie fiind formata din minim: expert cheie 1 - coordonator echipa; expert cheie 2 - diriginte de santier drumuri.Se vor prezenta in mod obligatoriu: lista cu expertiipropusi pentru implementarea proiectului; curriculum vitae pentru fiecare expert cheie; declaratii de exclusivitate si disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta; documente suport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SMIS 1128-1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 11:00
Locul: Primaria Oras Mizil B-dul Unirii nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii UCVAP, reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Regional Operational - Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale - Domeniul major de interventie 2.1. Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: Strada Emil Zola, Nr.4, Localitatea: Ploiesti, ,Cod postal: 107071, Romania, Tel.0244 522.445, Email: [email protected], Fax: 0244 522.452, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0) - 21.310.46.42, Email: [email protected], Fax: +40(0) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Oras Mizil
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel.0244/250008, Email: [email protected], Fax: 0244/251120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer