Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supervizare pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare?.


Anunt de participare (utilitati) numarul 122222/30.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala:  GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN SENDREA, Tel. 0236460016, INT. 300, In atentia:  Lucica Iacob, Email:  [email protected], Fax:  0236460847, Adresa internet (URL):  www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de supervizare pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Pe sectorul romanesc al fluviului Dunarea, canalul Dunare-Marea Neagra si canalul Poarta Alba-Midia-Navodari.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare? pe sectorul romanesc al fluviului Dunarea, canalul Dunare-Marea Neagra si canalul Poarta Alba-Midia-Navodari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini parte integranta a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 34, 202EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 500 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR din data emiterii scrisorii de garantie si garantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile de la Uniunea European- Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib, Decl.priv.neincadrarea la art.181, Certificate constat.privind indepl.oblig, exigibile de plata elib.de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, Cert.de participare la licitatie cu oferta indep., Cert.de inreg.la ORC sau doc.echiv.emise de autoritati competente care sa dov.o forma de inreg.Pt.pers.jur/fiz.rom se solicita cert constat.emis de ORC.Pt.pers.jur/fiz.straine se cere cert.constat.sau alt doc.echiv.coresp.legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de ORC/autoritati competente din tara respectiva care sa dov.forma de inreg.In cazul in care un grup de operatori depun oferte in asociere doc.de calific.se vor prezenta pt.fiecare operator ec.din cadrul grupului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta formularele 6 si 6.1 din sectiunea III a doc.de atribuire insotite de copii ale situatiilor financiare pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor: media cifrei de afaceri anuale din ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010 ) sa fie de minim 25.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prez.formularul privind capacit.tehnica formularul 7 insotit de doc.just, recomandari/certificate emise de Benef./Clienti sau doc.constat. privind indepl.oblig.contractuale prevaz.de art.97indice 1 din HG.925/2006 cu modific.si complet.ulterioare prin care sa dem ca ofertantul in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pt.depunerea ofertelor, cel putin 1 contract de supervizare pentru proiecte similare cu o valoare de minim 10.000 euro. Contractul va fi insotit de recomandarea benef.si de doc.de aprobare final de catre benef.proiectului. Ofertantul trebuie sa asig.indepl.urmat.cerinte ref.la personalul cheie implicat in activit.proiectului: manager de proiect, ing.geodez, ing.de cantitati.Ofertantul va prez.lista expertilor cheie, cv-urile expertilor, copii ale diplomelor mentionate in cv-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2011 14:00
Locul: sediul R.A.A.F.D.J.Galati strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatii.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.F.D.J.Galati serv.juridic
Adresa postala:  strada Portului nr.32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236 460016, Fax:  0236 460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer