Licitatie Publica - Servicii de supervizare pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare?.
Anunt de participare (utilitati) numarul 134948/23.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Director Patrimoniu, Administrativ, Tel. +40 1236460016/300, In atentia: Lucica Iacob, Email: [email protected], Fax: +40 1236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de supervizare pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sectorul romanesc al fluviului Dunarea, Canalul Dunare-Marea Neagra si Canalul Poarta Alba-Midia-Navodari
Cod NUTS RO- ROMANIA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adincimilor minime de navigare? in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71247000-1-Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cerintele din caietul de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 310, 276RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana-Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport in cuantun de 71, 12% si Bugetul de Stat in cuantum de 28, 88%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completarea si prezentarea Formularului 3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completarea si prezentarea Formularului 3.1, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/2010completarea si prezentarea Formularului 4, Declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completarea si prezentarea Formularului15, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie si Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Aceste documente vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ? pentru pers.fizice sau jur.romane
Certificat constatator sau alt document echivalent corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de Oficiul Registrului Comertului/autoritati competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ?pentru pers.fizice sau jur.straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cere camedia cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011 ) sa fie de minim 250000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca ofertantul sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare cu o valoare de minim 150000 lei.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Manager de ProiectCalificari si aptitudini: studii superioare - diploma universitara in constructii, specializarea lucrari civile, industriale/hidrotehnice, participarea ca manager de proiect in cel putin 1 proiect similarInginer geodezCalificari si aptitudini: studii superioare - diploma universitara in geodezie/topografie, experienta in lucrari de geodezie pentru retelele geodezice/ topografie, participarea in cel putin 1 proiect similar
Inginer de cantitati
Calificari si aptitudini: studii superioare - diploma universitara in constructii civile, industriale/hidrotehnice, participare in cel putin 1 proiect ca inginer de cantitatiIn plus ofertantul isi va asigura personalul administrativ (secretari, traducatori etc.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 12:00
Locul: sediul R.A.A.F.D.J.Galati strada Portului nr.23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana-Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatii.roIn cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 1213104641, Email: [email protected], Fax: +40 1213104642 / +40 1218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Fluviala a Dunarii de Jos Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. +40 1236460016/204, Email: [email protected], Fax: +40 1236460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 07:51