Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPERVIZARE PENTRU ?INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNOR STRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI?


Anunt de participare numarul 118612/01.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Alecsandrescu C., Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPERVIZARE PENTRU ?INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNORSTRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 758, 790 si 56, 276, 370RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2011: ianuarie ? decembrie- 2 contracte subsecvente ;Anul 2012: ianuarie ? decembrie- 2 contracte subsecvente; Anul 2013 ianuarie ? decembrie- 2 contracte subsecvente; Anul 2014 -ianuarie ? decembrie- 2 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE SUPERVIZARE PENTRU ?INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNORSTRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI? conform specificatiilor din caietul de sarcini.Proiectul este structurat in 6 pachete cu un numar de 204 strazi cu o suprafata totala carosabil si trotuare de 6.809.236 mp.
Cantitatile estimate de lucrari :
Pachet 1-35 strazianexa 2 si 3
Pachet 2-36 strazianexa 2 si 3
Pachet 3-41 strazianexa 2 si 3
Pachet 4-37 strazianexa 2 si 3Pachet 5-28 strazianexa 2 si 3Pachet 6-27 strazianexa 2 si 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea Contractanta doreste ca viitorul consultant sa furnizeze pe durata acordului cadruinformatii privind activitatea desfasurata de Antreprenor si sa propuna masurile necesare, inclusiv aplicarea penalitatilor in situatia in care acestia nu respecta angajamentele privind executia lucrarilor in conformitate cu acordul cadru.
Prin intermediul acordului cadru de supervizare se vor asigura in principal urmatoarele:
-Urmarirea pe durata acordului cadru , a indeplinirii de catre Antreprenor a sarcinilor care-i revin din acordul cadru ;
-Raportarea rezultatelor privind starea tehnica a strazilor care urmeaza a fi reparate, reabilitate pe baza de proiect, intocmirea documentelor de plata a activitatii si pentru penalizarile aferente zonelor necorespunzatoare tehnic la data raportarii;
-Asistarea beneficiarului, Administratia Strazilor, la receptia la terminarea lucrarilor, precum sila receptia finala, a strazilor reabilitate;
-Lista Strazilor care vor face obiectul acordului cadru de executie lucrari sunt mentionate in Anexa 2 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 758, 790 si 56, 276, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare- 200000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Declaratii privind calitatea de participant;
Declaratii privind participare la licitatie cu oferta independenta;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Prezentare in original sau copie legalizata sau copie "conform cu originalul" a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor;Certificat care sa ateste inregistrarea la organul fiscal competent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii financiare anuale: Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate;Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu37.515.000 lei;2.Media rezultatelor exercitiilor financiare (profit / pierdere) ale ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Indicatorul de lichiditate generala trebuie sa fie mai mare sau egal cu 99% pentru calificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara;
Resurse umane si structura managementului;
Informatii privind dotarile specifice: Ofertantul va trebui sa demonstreze ca la data depunerii ofertei are in proprietate, leasing, inchiriere sau o alta forma de colaborare echipamente cu care poate realiza urmatoarele servicii:
?determinarea capacitatii portante, inclusiv software-uri pentru prelucrarea datelor si calculul structurilor rutiere;?determinarea planeitatii; determinarea rugozitatii;
?cel putin un laborator autorizat de gradul II (se vor prezenta in acest sens autorizatia de functionare si domeniile de activitate pe care le acopera).
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii-Formular 12;
Informatii privind lista asociatilor si subcontractantilor-Formular 13;
Standarde de asigurarea calitatii-ISO 9001 sau echivalent.
Standarde de protectia mediului-ISO 14001 sau echivalent.
Cerinte privind prezentarea de Certificari/Atestari-OHSAS 18001 managementul sanatatii si securitatii ocupationale sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes ultimii 5 ani a cel putin :1 contract de supervizare lucrari de intretinere a drumurilor din mediul urban, pentru un oras cumin.2.000.000 de locuitori si cel mult 3 contracte de supervizare lucrari de reabilitare drumuri din mediul urban, judetean, drumuri nationale, drumuri expres sau autostrazi, cu o valoare cumulata a serviciilor de supervizare prestate de minimum 18.700.000 lei, fara T.V.A.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)b)Lista personalului responsabil?cheie? : -Sef de proiect rezident ? 1 pers-Sef de proiect adjunct ? 1 pers-Inginer proiectant drumuri ? 1 pers-Inspector Topo ? 3 pers-Specialist protectia mediului ? 1 pers-Verificator proiecte drumuri ? 1 pers-Inspector de santier ? 6 pers-Inginer Cantitati ? 3 pers-Responsabil Asigurarea Calitatii ? 1 pers-Laborant ? 1 pers-Responsabil Siguranta Traficului ? 1 pers-Expert Structuri Rutiere-1 pers.Nu se admite ca in cadrul aceleiasi proceduri personalul cheie sa-si declare disponibilitatea in acelasi timp si pentru alti ofertanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2011 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1 sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor, imputerniciti legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala:  str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1
Adresa postala:  str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer