Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPERVIZARE SI CONSULTANTA PRIVIND PROIECTAREA SI EXECUTIA LUCRARILOR AFERENTE OBIECTIVULUI ?CENTURA MUNICIPIULUI RADAUTI?


Anunt de participare numarul 130909/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  DRDP Iasi, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, In atentia:  Serviciul Achizitii, Serviciul Investitii, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, In atentia:  registratura, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPERVIZARE SI CONSULTANTA PRIVIND PROIECTAREA SI EXECUTIA LUCRARILOR AFERENTE OBIECTIVULUI ?CENTURA MUNICIPIULUI RADAUTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediu prestator+centura mun Radauti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta si supervizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de consultanta si supervizare pt obiectivul "Centura municipiului Radauti"
Valoarea estimata fara TVA: 3, 529, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 25000 lei; garantie de buna executie 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A), Certificate plata taxe+impozite la bugetul de stat si bugetul local, Certificat de inregistrare ORC, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010)+rapoarte de audit aferente fiecarui an
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Lista personalului cheie+CV+ Copii ale actelor de identitate, diplomelor obtinute/ atestatelor/autorizarilormentionate in CV; Declaratie de exclusiv si disponib;Declaratie cu echipamentele disponibile pentru indeplinirea contractului;ISO 9001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I.Of tb sa dem ca a prestat in ultimii 3 ani serv de nat+complex sim inval de min 3.500.000 lei fara TVA, intr-un singur contr+contr serv, doc constat intoc conf prev HG925/2006(A), art. 97(1), rap cons insusite de benef, sit lucr si certif plata din care sa reiasa nat lucr supervizate sau alte doc sim.II.Pers cheie: 1.Ing Rez- ing. CFDP, cp 5 ani exp in exec infrastr transp, autostr si/sau DN, cp 3 ani de exp ca ing rez in superviz constr DN si/sau autostr.2.Insp topo- abs fac cadastru, cp 5 ani exp in dom si cp 3 ani exp ca si insp topo in lucr topo din cadrul constr DN si/sau autostr.3. Insp DP-ing sau subing abs fac constr DP cu cp 5 ani vechime in dom infrastr rut DN si/sau autostrazi, cp 3 ani exp ca Insp de DPin autostrazi si/sau DN;4.Insp Cantit - abs Ing/Superv Cantit sau echiv, cu cp 5 ani de exp in contr de lucr drumuri si/sau autostrazi si sa fi ocupat o poz sim in cp 1 contr de ac complex tehn pe DN si/sau autost; 5.Tehn Lab- studii medii, tehnice (constr) sau studii postliceale cu sp de tehn ? lab, cp 5 ani exp ca tehn lab in dom constr DN si/sau autostr; 6. Insp pt asig calit ? Ing sau subing abs al fac de constr DP, cu cp 5 ani exp in dom infrastr rut DN si/sau autostr si 3 ani exp in mn de calitate a lucr in dom infrastr rut si cp 4 ani din exp gen tb sa fie in poz insp pt asig calit lucr DN si/sau autostr daca este ing si 5 ani pt subing; 7. Insp trafic ? sig circ- ing sau subing abs fac constr DP cu cp 5 ani de exp in dom infrastr rut DN si/sau autostrazi si exp cp 3 anica Insp trafic si/sau sig circ in autostr si/sau DN; 8. Insp SSM si coordonator SSM pt santiere- preg prof de legislatie nivel de baza conf HG nr. 1425/2006, curs de preg prof ca si coordonator SSM pt santiere conf HG 300/2006 si activ in dom min 5 ani; 9. Insp retele el ? ing/subing sp electroenergetica/ electrotehn/ electromec/ inst, cu exp cp 5 ani in dom lucr de retele de inalta, medie si joasa tens si cp 3 ani exp ca Insp in dom lucr retele de inalta, medie si joasa tens; 10. Verif pr acreditat, abs in constr de specialitate cu cp 5 ani exp in dom specialitatii pt care este acreditat, cp 5 ani exp din exp gen tb sa fie in verif de pr sim.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S175-287406 din 13.09.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2011 10:00
Locul: sediul achizitorului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de consultanta 72 luni=36 luni pentru executie+36 luni pentru perioada de garantie;Documentatia de atribuire este anexata prezentului anunt de participare si este publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Departamentul Juridic
Adresa postala:  str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232-214430, Email:  [email protected], Fax:  0232-214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 21:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer