Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPORT IN EXPLOATARE A SISTEMULUI SAP [S - SAP]


Anunt de participare (utilitati) numarul 112785/10.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010621, Romania, Punct(e) de contact:  MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. 2085309, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2085314, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE SUPORT IN EXPLOATARE A SISTEMULUISAP [S - SAP]
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile filialelor de distributie si furnizare ale S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 19, 504, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 pentru fiecare filiala implicata in achizitie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul SC ELECTRICA SA, nucleul Sistemului Informatic Integrat National [SI2N]are la baza sistemul informatic integrat de management SAP, produs de compania germana SAP AG. Componentele SAP care s-au implementat sunt: ERP [Enterprise Resource Planning] ? folosita pentru gestiunea financiar contabila, NetWeaver-BI [Business Inteligence] ? folosita ca instrument de raportare si management, NetWeaver-PI [Process Integration] ? folosita ca platforma de integrare la nivelul filialelor [intra companie] si intre filialele/activitatiile de distributie si cele de furnizare [inter companie] si solutia specifica pentru utilitati SAP IS-U [Industry Specific Solution for Utilities Industry] pentru activitatea de distributie a energiei electrice. Avand in vedere complexitatea Sistemului Informatic Integrat National [SI2N] prin prisma separarii activitatii de distributie de cea de furnizare a energiei electrice, fapt ce a dus larealizarea unor interfete complexe prin care sa se asigure un schimb automatizat de informatii intre companiile ce patroneaza activitatiile mai sus mentionate si totodata importanta asigurarii unei bune functionarii a acestuia sistem informatic si remedierea incidentelor intr-un timp determinat este oportun si necesarachizitia serviciilor de suport in exploatare a sistemului SAP [S-SAP] pentru filialele SC ELECTRICA SA de distributie si furnizare a energiei electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul Information Technology (IT). Cantitati de servicii conform sectiunii Caiet de Sarcini (Documentatie Descriptiva).
Valoarea estimata fara TVA: 19, 504, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 390000lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Informatii privind asociatii (daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia, de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Se va prezenta o copie de pe prima si ultima pagina pentru minim un contract declarat ca experienta similara; Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a minim o recomandare/certificare/confirmare emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar;Se va dovedi calitatea de partener SAP si competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice sistemului SAP, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul SAP care sa ateste acest lucru; Se va dovedi competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice sistemului OPEN, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul sistemului OPEN (INDRA), care sa ateste acest lucru; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: Se va prezenta o lista cu personalul propriu calificat in vederea indeplinirii contractului in conformitate cu cerintele din sectiunea III ? Caiet de Sarcini (Documentatie Descriptiva) si documentele aferente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/31858/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 10:00
Locul: Sediul SC Electrica SAstr. Grigore Alexandrescunr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus candidatura in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire este accelerata in conformitate cu dispozitiile art. 113 alin. (2) si (3) din OUG 34/2006; Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt; In urma primei faze de preselectare a candidatilor, vor fi selectati minim 3 candidati;Art. 163 din OUG 34/2006 exclude posibilitatea aplicarii licitatiei electronice ca faza finala a negocierii cu publicarea prealabila a unui anunt de participare in cazul in care obiectul contractului presupune prestatii intelectuale, cum este in acest caz.Prescurtari folosite: SAP ? Systems, Applications and Products, Sistem Informatic dezvoltat de firma germana de software SAP AG. SAP ? IS-U, Industries Specific Utilities, Componenta a Sistemului Informatic SAP dezvoltata special pentru companile de utilitati. OPEN ? Sistem Informatic dezvoltat initial de compania de utilitati din Spania, Union Fenosa, actualmente detinut de compania spaniola de software INDRA. OPEN SGC ? Sistem de Gestiuni Clienti, Componenta a Sistemului OPEN, dezvoltata pentru gestiunea clientiilor de energie electrica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, sector 1, Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  010621, Romania, Tel. 021/2085010, Email:  [email protected], Fax:  021/2085314, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer