Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPORT IN EXPLOATARE A SISTEMULUI SAP [S-SAP]


Anunt de participare (utilitati) numarul 90609/11.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel.2085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE SUPORT IN EXPLOATARE A SISTEMULUI SAP [S-SAP]
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile filialelor de distributie si furnizare ale S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de suport in exploatare a sistemului SAP includ, in principal, urmatoarele actiuni realizate de prestator:
Prestatorul va aplica, cu informarea si acordul achizitorului, pachetele de corectie software (patch, service pack, support packages etc.), pentru toate sistemele SAP ale achizitorului, pe toate nivelele respectiv sistem de operare, baza de date si aplicatii SAP.
Prestatorul va rezolva toate incidentele care apar in exploatarea sistemului SAP si care nu sunt datorate infrastructurii hardware sau de comunicatii, in functie de gravitatea acestora (modul in care este afectat sistemul SAP) intr-un timp determinat.
Prestatorul va actiona ca o interfata intre achizitor si producatorul sistemului informatic SAP, respectiv SAP AG, asistand achizitorul in tot procesul de prestare servicii mentenanta, aferente licentelor SAP, de catre SAP AG, respectiv Early Watch Check [EWC], Early Watch Alert [EWA], Going Live Check [GLC] si Going Live Functional Upgrade [GLFC] pentru toate sistemele productive SAP ale achizitorului amplasate in Centrele de Prelucrare Centralizata a Datelor [CPCD].
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform solicitarilor dinCaietul de Sarcini aferent Documentatiei atasate.Domeniul IT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 313, 505RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este in cuantum de 25.000 Lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin OP conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea -Formularul 12 A, -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 12 B, -Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, precum si cele locale emise cu maxim 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestora, - Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia.- Informatii privind asociatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei liste a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta o copie de pe prima si ultima pagina pentru minim un contract declarat in Anexa 12 E 1 din Sectiunea III - Formulare, ca experienta similara.Prestarile de servicii in baza contractelor prezentate se confirma prin prezentarea a minim o recomandare/certificare/confirmare copie -Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii detaliate privind licitatia electronica se regasesc la Cap. IV.2 din cadrul Sectiunii Fisa de date a achizitiei din cadrul Documentatiei de atribuire atasata electronic la prezentul anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/19851/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
55zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 13:30
Locul: S.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescunr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati, precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus oferta in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Serviciile prestate in cadrul contractului nu sunt de natura celor prevazute la art. 163 din OUG 34/2006.Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195176, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art. 256^2 din OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel.021/2085012, Email: [email protected], Fax: 021/2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2009 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer