Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de suport, intretinere si reparare sisteme informatice de tip server, pentru echipamentele din dotarea Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura


Anunt de participare numarul 116075/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I nr. 17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054835, In atentia:  Dumitra Mihaila, Email:  [email protected], Fax:  021 3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de suport, intretinere si reparare sisteme informatice de tip server, pentru echipamentele din dotarea Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul autoritatii contractante din Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita realizarea de servicii de suport, intretinere si reparare sisteme informatice de tip server, pentru echipamentele din dotarea Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312600-1 - Repararea si intretinerea resurselor fizice de tehnologie a informatiei (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita realizarea de servicii de suport, intretinere si reparare sisteme informatice de tip server, pentru un numar de 43 de echipamente de tip server din dotarea Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini.Achizitia se va desfasura pe doua loturi, dupa cum urmeaza: Lotul 1 ? Servicii de suport, intretinere si reparare pentru componentele hardware ale sistemelor informatice de tip server, Lotul 2 ? Servicii de suport, intretinere si reparare pentru componentele software ale sistemelor informatice de tip server.
Valoarea estimata fara TVA: 229, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se estimeaza posibilitatea prelungirii duratei contractului, cu cel mult 4 luni.
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: lot1:3.000 euro(12.900 lei), lot2:1.300 de euro(5.590 lei).Gar de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat -bugetul alocat autoritatii contractante pentru perioada pentru de derulare a contractului de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. F06 din Sectiunea III.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara.Se solicita prezentarea unui contract de prestare de servicii de intretinere si reparare sistpeme informatice de tip server, pe echipamente similare cu cele precizate in caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte. 2.Document constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale 3.Resurse umane. Ofertantii trebuie sa prezinte nominal personalul de specialitate care va fi folosit pentru prestarea serviciilor, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate.Pt. persoanele nominalizate care vor face parte din echipele de interventie trebuie sa se prezinte toate certificarile si autorizarile necesare pentru desfasurarea activitatilor necesare serviciilor de suport ofertate. Se va prezenta CV-uri pentru fiecare din persoanele nominalizate 4.Certificarea sistemului calitatii. Se solicita prezentarea urmatoarelor certificari: -Certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, -Certificare ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management de Mediu, recunoscuta la nivel international -Certificare ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei.
5. Autorizatie de service eliberata de producator, pentru efectuarea serviciilor mentionate in caietul de sarcini si livrarea de piese de schimb corespunzatoare, pentru fiecare lot in parte
6.Declaratie privind personalul utilizat in efectuarea prestatiei. Se solicita prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in care ofertantul sa indice faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.7.Informatii privind subcontractantii.Se solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare(daca este cazul), formular D. 8. Informatii privind asociatii- Se va prezenta lista asociatilor, contractul de asociere, leaderul asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru contractele prezentate ca experienta similara nu se solicita niveluri minime.Pentru cerinta de resurse umane, se solicita urmatoarele categorii de personal care sa faca parte din echipele de interventie: -Pentru lotul 1: se solicita minim 3 specialisti care au o experienta de minimum 3 ani in prestarea de servicii de intretinerea si repararea componentelor hardware, - Pentru lotul 2: se solicita minim 5 specialisti care au o experienta de minimum 3 ani in prestarea de servicii deintretinere si reparare software.Certificarile specialistilor solicitati trebuie sa contina in mod minimal, urmatoarele: Pentru lotul 1: -1 specialist ? BladeSystem cu certificare HP Acredited System Engineer, -1 specialist ? HP StorageWorks la nivel Master accredited system engineer, -1 specialist ? HP Itanium system cu certificare HP Acredited System Engineer, Pentru lotul 2: -1 specialist ? BladeSystem cu certificare HP Acredited System Engineer, -1 specialist ? HP StorageWorks la nivel Master accredited system engineer.-2 specialisti, cu certificari MSN la nivel MCSA (Microsoft Certified Systems Administrator)-1 specialist cu certificare MCITP (Microsoft Certified IT Professional), -1specialist cu certificare MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o faza finala de licitatie electronica cu o runda de licitatie. Informatiile necesare sunt prezentate in Documentatia de atribure atasata aprezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
618/22.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bd. Carol I, nr. 17, SECT. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Februarie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire impreuna cu caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, Serviciul Achizitii
Adresa postala:  BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021/3054975, Email:  [email protected], Fax:  021/3050305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer