Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de suport tehnic pentru sistemele de routare Cisco


Anunt de participare numarul 130199/14.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Administrare a Retelei Nationalede Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala:  str. I. D. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Paul GASNER, Tel. +40 21 317 11 74, In atentia:  Mihai Barbulescu, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 317 11 74, Adresa internet (URL):  www.nren.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de suport tehnicpentru sistemele de routare Cisco
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul AARNIEC
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 560, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - anual - valoare maxima 1890000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de suport tehnicpentru sistemele de routare Cisco - conform specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72250000-2 - Servicii pentru sisteme si asistenta (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare -75.600 lei/37.800 lei in cazul IMM.-Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului /5% in cazul IMM-urilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul pe anul 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificate de participare la licitatie cu oferta independent
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de Informatii generale-Bilant contabil la 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratia privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa privind experienta similara 1.-Referinte de instalari de sisteme, intretinere, service si mentenanta pentru echipamente din aceleasi serii ca cele specificate in caietul de sarcini, inclusiv sisteme de tip CRS-1, 3
-Referinte calitative si cantitative pentru instalarea si suportul de catre ofertant de solutii ce includ echipamente modele CISCO 7600 si CISCO CRS-1
- Certificat ISO 9001 sau echivalent
- Certificat ISO 27001 sau echivalent
- Ofertantul va face dovada ca este partener CISCO certificat GOLD si ca detine urmatoarele certificari/specializari: *Advanced Routing &Switching*Advanced Security
-Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.-Se va prezenta lista cu personalul angajat pentru indeplinirea contractului :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Se va prezenta un contract de prestari servicii similare de suport retele de transmisiuni voce in ultimii 3 ani cu valoare de minim 1.890.000 lei, respectiv 450.000 euro-Ofertantul va prezenta o lista cu urmatorii specialistii care vor participa la prestarea serviciilor: ? Un specialist certificat CCDA? Doi specialisti certificati CCNA? Doi specialisti certificati CCNP? Minim 4 ingineri specialisti certificati CCIE R&S si unul CCIE R&S si Security
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 00:16
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2011 11:00
Locul: AARNIEC- Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et 5, camera 505-506
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AARNIEC
Adresa postala:  Str. Mendeleev, nr. 21-25, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 021-317.11.74, Email:  [email protected], Fax:  021-317.11.74, Adresa internet (URL):  www.nren.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer