Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de suport tehnic in cadrul Secretariatului Tehnic Comun pentru managementul si implementarea Programului Operational Comun ?Bazinul Marii Negre 2007-2013? (5 experti)


Anunt de participare numarul 146541/14.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. +40 372111485, In atentia: Laura Coman, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de suport tehnic in cadrul Secretariatului Tehnic Comun pentru managementul si implementarea Programului Operational Comun ?Bazinul Marii Negre 2007-2013? (5 experti)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: In Bucuresti si Aria de eligibilitate a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de suport tehnic in cadrul Secretariatului Tehnic Comun pentru managementul si implementarea Programului Operational Comun ?Bazinul Marii Negre 2007-2013? (5 experti)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79420000-4 - Servicii conexe managementului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima a intervalului de mai jos reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri de atribuire, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conf. prevederilor art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 72, 258.05 si 339, 834.1EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz serv suplim-negociere fara publicare prealabila anunt, val: 267.576, 05 euro.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part se va constit conf art. 86 din HG 925/2006 - Formular 8. Cuantumul gar de part va fi de 289 euro pentru fiecare lot in parte - gar de part se va constitui la prima etapa a procedurii de atribuire. Valab gar de part este de 120 de zile de la data lim stab pt depunerea candidaturilor. Echivalenta lei/ alta valuta se va face raportata cursul BNR de la data publicarii anuntului de participare. Operatorii economici vor avea in vedere eventualele comisioane, la constituirea garantiei. In cazul dep unei contestatii de catre op ec, iar CNSC respinge contestatia aut contractanta va retine un cuantum din gar de part conf reglementarilor in vigoare. Gar de part se va constit in contul RO02 RNCB 0080 1079 6508 0093, CUI 26369185. Gar de part se va restitui conf art 88 din 925/2006. In cuantum de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract in parte (pe fiecare lot). Se va constitui conform prevederilor art. 89 si ale art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de grant 2009/213-363-2009/213-393 ?Establishment of the Joint Technical Secretariat for the ENPI CBC Black Sea Programme 2007-2013?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 1;
b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 2;
c)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3;
d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular 4.Personal cu functie de decizie in cadrul M.D.R.A.P.:
Liviu Nicolae Dragnea - ministru;Shhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Banu Constantin Marius, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;
Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;
Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;
Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;
Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;
Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe Europeane;
Coporan Iuliana Camelia, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;
Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;
Surdeanu Catalin Virgiliu, Director, Directia AM POR;
Idu Pompilia, Sef birou, Biroul evaluare program;
Caprian Laurentiu, Sef Serviciu, Serviciul contractare axe proioritare;
Tigau Bogdan, Sef Serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;
Radu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificare;
Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana;
Glavan Ioana Cristina, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-BG;
Cristea Oana Veronica, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-SE;
Popescu Daniela Antoaneta, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;
Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative;
Vladoi Janina Mirela, Sef Birou, Biroul verificare la fata locului;
Baly Roxana Elena, Sef Serviciu, Serviciul Management Financiar;
Zezeanu Luminita, Director, Directia Autorizare Programe;
Voicu Gina Adela, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programul Operational Regional;
Enescu-Florica Gheorghe Leonard, Sef Serviciu, Serviciul Verificare Achizitii Publice si Conflict de Interese POR;
Muresan Irina Oana, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;
Costea Corina, Director, Directia Plati si Contabilitate;
Voicu Daniel, Sef serviciu, Serviciul plati programe;
Epure Iuliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;
Chiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;
Paraschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;
Stoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli;
Tudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivel;
Muceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;
Enache Marieta, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;
Baicoianu Lucia Ioana, Director, Directia monitorizare;
Nicolaescu Daniel Valentin, Sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;
Calotita Gina Alexandra, Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;
Teodorovici Bogdanel Madalin, Director, Directia Constatare si stabilire Nereguli;
Vasiliu Marius Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;
Radutiu Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;
Tanasoff George Valeriu, Sef serviciu, Serviciul constatatre si stabilire nereguli PODCA;
Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, Sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;
Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene
e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5. a)Pentru operatorii economici romani: Se vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor/ echivalent.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul de inregistrare in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata, precum si ca traducere neautorizata in limba engleza.
b)Pentru operatori economici straini: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata, precum si ca traducere neautorizata in limba engleza.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul de inregistrare in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.
Lista cuprinzand subcontractantii declarati.
Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 4).
Loturile 1, 2 si 3 - Manager de proiect 1, 2 si 3:
-studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
-cel putin 3 ani de experienta in implementarea si/sau monitorizarea proiectelor din punct de vedere tehnic si financiar si/sau in contractarea proiectelor;
-cunoasterea limbii engleze fluent (vorbit si scris) si a unei limbi oficiale din aria programului, demonstrata prin studiile si/ sau activitatile derulate anterior;
-disponibilitatea expertului pentru derularea serviciilor.
Loturile 4 si 5 - Manager financiar 1 si 2 (expert financiar):
-studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in stiinte economice;
-cel putin 3 ani de experienta in implementarea si/sau monitorizarea proiectelor din punct de vedere tehnic si financiar si/sau in contractarea proiectelor;
-cunoasterea limbii engleze fluent (vorbit si scris) si a unei limbi oficiale din aria programului, demonstrata prin studiile si/ sau activitatile derulate anterior;
-disponibilitatea expertului pentru derularea serviciilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 6Completare Formular 7-Scrisoare de intentie de o pagina in limba engleza (care descrie pe scurt experienta relevanta, calificari, abilitati si motivatie);
-CV detaliat in limba engleza;
-Formularul 13.1 - completat in Engleza;
-Copii ale diplomelor/ certificatelor care demonstreaza indeplinirea cerintelor de calificare privind studiile si cunostinteleprivind limbile straine (in cazul in care un document nu include versiunea in limba engleza, trebuie atasata de asemeneatraducerea neoficiala in limba engleza);
-Scrisori de recomandare/ certificate/ referinte/ alte documente de la angajatori si pentru experienta mentionata in CV (in cazulin care un document nu include versiunea in limba engleza, trebuie atasata de asemenea traducerea neoficiala in limba engleza). In cazul in care angajatorul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic.-Declaratie de disponibilitate conform formular nr. 14.-Scrisoare de intentie de o pagina in limba engleza (care descrie pe scurt experienta relevanta, calificari, abilitati si motivatie);
-CV detaliat in limba engleza;
-Formularul 13.2 - completat in Engleza;
-Copii ale diplomelor/ certificatelor care demonstreaza indeplinirea cerintelor de calificare privind studiile si cunostinteleprivind limbile straine (in cazul in care un document nu include versiunea in limba engleza, trebuie atasata de asemeneatraducerea neoficiala in limba engleza);
-Scrisori de recomandare/ certificate/ referinte/ alte documente de la angajatori si pentru experienta mentionata in CV (in cazulin care un document nu include versiunea in limba engleza, trebuie atasata de asemenea traducerea neoficiala in limba engleza). In cazul in care angajatorul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic.-Declaratie de disponibilitate conform formular nr. 14.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Detalierea criteriilor de selectie se regaseste la Sectiunea VI.3) Alte informatii, din prezenta fisa de date.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Altele
Ofertele vor fi depuse in limba engleza sau in limba romana.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2013 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectie: Pt LOT-urile 1, 2 si 3:1.1. Exp in implementarea si/sau monitorizarea proiectelor dpdv tehnic si financiar si/sau in contractarea proiectelor, dov prin activ prez in CV si in Formularul 13.1, pct a. Punctaj max. 70 pct. detaliat astfel: 70 pct pt 10 ani sau mai mult de exp; 60 pct. pt. 8 ani sau mai mult de exp; 45 pct. pt. 5 ani sau mai mult de exp; 30 pct. pt. mai mult de 3 ani exp. 1.2. Cunoasterea specificului adm si/sau legislativ al cel putin unui stat particip in PO Bazinul Marii Negre, dov prin exp profesionala si/sau studii in statul respectiv, astfel cum sunt prezentate in CV si in Formularul 13.1, pct b. Punctaj max 30 pct. detaliat astfel: 30 pct. pt. 8 ani sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre; 25 pct. pt 5 ani sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre; 20 pct. pt. 3 ani sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre; 15 pct. pt 1 an sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre.Pentru LOT-urile 4 si 5:2.1.Exp in implementarea si/sau monitorizarea proiectelor dpdv tehnic si financiar si/sau in contractarea proiectelor, dov prin activ prezentata in CV si in Formularul 13.2, pct a. Punctaj max. 60 pct detaliat astfel: 60 pct. pt. 10 ani sau mai mult de exp; 50 pct. pt. 8 ani sau mai mult de exp; 35 pct. pt. 5 ani sau mai mult de exp; 20 pct. pt. mai mult de 3 ani exp. 2.2.Cunoasterea specificului adm si/sau legislativ al cel putin unui stat participant in PO Bazinul Marii Negre, dov prin exp prof si/sau studii in statul respectiv, astfel cum sunt prez in CV si in Formularul 13.2, pct b. Punctaj max 30 pct. detaliat astfel: 30 pct. pt. 8 ani sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre; 25 pct. pt 5 ani sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre; 20 pct. pt. 3 ani sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre; 15 pct. pt 1 an sau mai mult de exp prof si/sau studii in unul sau mai multe din statele participante in PO Bazinul Marii Negre. 2.3. Exp in dom economic ori similar, exp dov prin activ prezentata in CV si in Formularul 13.2, pct c. Punctaj max 10 pct. detaliat astfel: 10 pct. pt. 8 ani sau mai mult de exp; 8 pct. pt. 5 ani sau mai mult de exp; 5 pct. pt. 3 ani sau mai mult de exp.La a doua etapa a procedurii de atribuire vor fi invitati doar candidatii care au obtinut min 50 pct in urma aplicarii criteriilor de selectie aferente lotului pentru care se aplica.Pentru demonstrarea indeplinirii crit de selectie se vor prez doc justificative care sa sustina exp profesionala/studiile, prezentate in CV si in formularul 13.1., respectiv 13.2. Prin doc justificative autoritatea contractanta intelege: contract de munca, contract de colaborare, decizie de numire, recomandare sau orice alt doc edificator.Modif si retrag candid/of nu este permisa dupa data si ora lim stab pt dep candid/of. Cond pt sed de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprez legal al /candidof, CI. Pt. ca AC sa asig garantarea protej inf pe care candid/of le preciz ca fiind conf, in ceea ce priv secretul com si protej intelectuala, of va preciza care din elem care compun candid/of sunt consid confid. Cf. Lg 346/2004-art.16(2) IMM benef de reduc cu 50% pt crit legate de CA, GP si GBE. op ec care se incadreaza in categ IMM, vor dep decl pe proprie rasp, pt indeplinirea cumul a cond priv nr. mediu anual de salariati si a CA anuala. Doc transm de cand/of se vor prez in lb EN/RO(in cazul doc emise in alta lb, se va prez si traduc in lb engl/rom cf cerintelor din fisa.Departaj candid calif, situati pe ac loc in clasam se va face conf crit exp. sim.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Avizare Acte Normative
Adresa postala: Apolodor nr. 17, Latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer