Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de suport tehnic pentru produse software aferente licentelor QUEST achizitionate pentru functionarea SIEGMCR?


Anunt de participare numarul 131094/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Florentina Vlasceanu, Tel. 021.264.33.11, In atentia:  Maria Zabrac, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de suport tehnic pentru produse software aferente licentelor QUEST achizitionate pentru functionarea SIEGMCR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Conform Caietului de Sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de suport tehnic pentru produse software aferente licentelor QUEST achizitionate pentru functionarea SIEGMCR?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356300-1 - Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de suport tehnic pentru produse software aferente licentelor QUEST achizitionate pentru functionarea SIEGMCR?conform solicitarilor din Caietul de sarcini (Sectiunea II din Documentatia de Atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 924, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 15.000 lei, reprezentand 3.573 euro;garantie de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv. neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Decl.priv.neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat la data de 31.08.2011, Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 900.000 lei, Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), Raportul de Audit aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca a prestat in ultimii 3 ani minim 1 - maxim 3 contracte care a avut ca obiect de activitate prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la contract, prin insumare, a fost de minim 460.000 lei-Form.nr. 7 ?Decl.priv.experienta similara a ofertantului prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani -, copii conf.cu originalul dupa contract/ele prezentate in Form.nr. 7 sau documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze prestarea serviciilor, recomandare/recomandari din partea beneficiarului de servicii, cu datele de contact ale acestuia, Form.nr. 8 ?Declaratie priv.personalul implicat in ideplinirea contractului?, ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 09:55
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
91zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 11:00
Locul: sediul C.N.A.D.N.R. S.A., B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 6, cam. 26, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Com.de evaluare, obs.MFP, reprezentantii imputerniciti ai op.economici(max.2 pers.)care au depus oferte pentru contractul respectiv si alte persoane autorizate de aut.contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: maxim 8 luni de la data intrarii in vigoare a contractului, dar nu mai tarziu de data de 25.06.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021. 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021. 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoarea luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA (CNADNR SA)
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.264.33.10, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer