Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de suport tehnic si interventii la produsele software si tehnologiile Microsoft


Anunt de participare numarul 133758/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: REGISTRATURA- Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de suport tehnic si interventii la produsele software si tehnologiile Microsoft
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: str. Doamnei, nr.8, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de suport tehnic si interventii pentru produsele software si tehnologiile Microsoft care asigura functionarea sistemului informatic al BNR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 112, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 22200 Lei.Valabilitatea garantiei de participarea la procedura de achizitie: 90 de zile de la data de primire ofertelor.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis de o banca ori de o societate de asig, care se prez in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta, saucont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala.Garantia trebuie sa fie irevocabila si se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, BNR va putea solicita executarea garantiei atunci cand: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, conf prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, se retine 4.892, 79lei Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de10 %din valoarea ctr, in leifara TVA.Ofertantul invitat sa semneze contractulare OBLIGATIA de a constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valabilitate a contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.BNR are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Certificat de participare la licitatii- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 - Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Declaratia privind neincadrarea in art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Nationale a Romaniei la link-ul http: //www.bnr.ro.
Vasile Ifrim - Director, Directia Achizitii
Niculae Dumitrache - Director Adjunct, Directia Achizitii
Presedinte:
Petre Tudor - Directia Achizitii
Membri: Simona Chiochiu - Directia Servicii Informatice
Dragos Manea - Directia Servicii Informatice
Camelia Luncasu - Directia Achizitii
George Ratoiu - Directia Achizitii
Inlocuitori: Cristian Florescu - Directia Servicii Informatice
Narcisa Mantescu -Directia Servicii Informatice
Ana Olbojan - Directia Achizitii
Ileana Epure - Directia Achizitii Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie:
Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.
A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara :
Se va prezenta cel putin un contract de complexitate similara efectuat in ultimii 3 ani, de la data depunerii a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul aprestat servicii de asistenta tehnica pentru produsele software de tipul celor enumerate in caietul de sarcini sau echivalente, in valoare de cel putin 856000 Lei.
Se va completa Formular E - Sectiunea FORMULARE.
Se vor asigura minim 3 consultanti tehnici pentru care se solicita: a)Studii sup in domeniul ITb)Decl privind participarea personalului in cel putin un proiect similar, din care sa reiasa cel putin urmatoarele: -numele benef contractului; -obiectul contr si tipul serviciilor prestate; -per in care s-a realizat contr; -valoarea contractului; -modul de indeplinire a oblig contractuale pe parcursul derularii contr.c)Cel putin cate o certif din urmatoarele pentru fiecare consultant astfel incat acestia vor acoperi individual sau in mod cumulativ certif precizate mai jos:
-3 certificari Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA sau echivalent)
-3 certificari Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE sau echivalent) ? Win2003/2008
-1 certif Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS sau echivalent) - Exchange Server 2007/2010;
-1 certif Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS sau echivalent)?Share Point2007/2010;
-1 certif Microsoft Certified Master(MCM sau echi)
Informatii privind subcontractantii
Certificare a sistemului calitatii (ISO 9001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 14:00
Locul: Lipscani, nr.16, sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea ec-fin si/sau teh si profes invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, in conformitate cu prevederile art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidattrebuie sa prevada care sunt resursele economice respective, si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, precum si faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. De asemenea, se va sublinia faptul ca sustinatorul isi va asuma raspunderea pentru prejudiciile cauzate B.N.R ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament.Pers care acorda sustinerea economica/tehnica (tertii)nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art. 180, art. 181 art. a, c indice 1 si d, din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv art. 69¹din O.U.G. nr. 34/2006 modificat si completat de Legea nr. 279 /07.12.2011 ? art. 19 si 20.In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea docu prev in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie 50% din cuantum. In cazul unei asocieri, pt a beneficia de reducerea de 50% este necesar ca toti membrii asocierii sa fie IMM.In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?si doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, aut ctr va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei- Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer