Licitatie Publica - Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru licentele ORACLE 2014-2016
Anunt de participare numarul 148164/26.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel. +40 213181818, Email: [email protected], Fax: +40 213181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistem Statistic National
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru licentele ORACLE 2014-2016
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul INS, B-dul Libertatii, nr. 16, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente, primul contract subsecvent in valoare de 1100000 lei fara TVA, pentru perioada 01.01.2014-31.12.2014, urmatoarele 2 contracte subsecvente cu valoare de 1100000 lei fara TVA/an pentru anii 2015, 2016, reprezentand Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru licentele Oracle
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru licentele ORACLE 2014-2016
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356300-1 - Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima a acordului cadru este serviciul de suport tehnic si mentenanta Oracle pentru o luna
cantitatea maxima a acordului cadru este serviciul de suport tehnic si mentenanta Oracle pentru 36 luni
cantitatea minima a contractului sebsecvent este serviciul de suport tehnic si mentenanta Oracle pentru o luna
cantitatea maxima a contractului sebsecvent este serviciul de suport tehnic si mentenanta Oracle pentru 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevaz. la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societate de asigurari, OP), mai putin numerar la casieria autorit. contractante. Dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziula data si ora stab. ptr deschiderea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP, semnata electronic. Se prezinta in cuantumul si pentru perioada prev. in documen. de atribuire. Conform art.278.1 din OUG 34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art.278.1 din OUG 34/2006. In cazul constit. garanti. de parti. prin OP, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prev. art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, benefi. de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de partici. stab. in Docum. de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operat. eco. au obligatia de a prezenta la data si ora stabli. pentru depunerea ofertelor declar. privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderi. mici si mijlocii prevaz. in Anexa 1 la Legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garanti.de particip. va fi egala cu perioada de valabili. a ofertei , respectiv de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Cuantum: 33000 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 4.Garant. de particip. va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta(curs BNR) este data de publicare a invitatiei de particip. In conformitate cu prevederile art.89, alin. 3 din H.G. nr. 925/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a constitui garantie de buna executie pentru contractele subsecvente.Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea totala a contractului, excl. TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive in conditiile art. 90 alin.1-3 din H.G. nr. 925/2006 (Formular nr. 11). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 14 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Garantia de buna executie devine anexa la contract. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91- 92 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180, din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate) (formularul 1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul 2);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1, din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul 3) si lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul procedurii: Andrei Tudorel, Gered Beatrice, Jifcu Gabriel, Constantinescu Mariana, Bestea Marilena, Burciu Nicolae Fanel, Oprea Mugur Radu, Chirniciuc Camelia, Demetrescu Doinita, Profiroiu Razvan, Marin Alexandru Mircea, Duma Angel;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formularul 4);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau in copie conform cu originalul;
-Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau in copie conform cu originalul. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta in original sau copie lizibila, conform cu originalul, cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectivul de activitate.
Documente care sa demonstreze ca ofertantul este companie autorizata a furnizorului;
Serviciile ofertate trebuie sa fie in conformitate cu standardele furnizorului licentelor din caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri medii conform Fisei de informatii generale - formularul 9;
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea cifrei de afaceri medii conform Fisei de informatii generale - formularul 9;Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere cu lista subcontractanti (daca este cazul);
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani-Formularul 10;
Fisa/fise de informatii privind experienta similara in perioada 2010-2012-Formularul 8 (cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita dedepunere a ofertelor).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundere cu lista subcontractanti (daca este cazul);Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani-Formularul 10;Fisa/fise de informatii privind experienta similara in perioada 2010-2012-Formularul 8(cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita dedepunere a ofertelor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice, de catre operatorii economici a documentelor ce contin noile preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile articolului 256.2 din O.U.G. 34/2006 in termen de zece zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunstinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios INS
Adresa postala: Bd. Libertatii nr.16, sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050703, Romania, Tel. +40 213181851, Email: [email protected], Fax: +40 213110747, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2013 11:37