Licitatie Publica - Servicii de supraceghere a santierului - D.S. Neamt
Anunt de participare numarul 129537/02.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1 prin Directia Silvica Neamt, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email: [email protected], Fax: 021 316 97 45, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraceghere a santierului - D.S. Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: DF Bolovanis-O.S. Tarcau, Canton Stegioara-O.S. Borca, DF Oantu-O.S. Vaduri din Directia Silvica Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraceghere tehnica la obiectivele de investitii: Reabilitare DF Bolovanis-O.S. Tarcau, Modernizare si extindere Canton Stegioara-O.S. Borca, Reabilitare DF Oantu-O.S. Vaduri din Directia Silvica Neamt, conform descrierii din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraceghere tehnica la obiectivele de investitii: Reabilitare DF Bolovanis-O.S. Tarcau, Modernizare si extindere Canton Stegioara-O.S. Borca, Reabilitare DF Oantu-O.S. Vaduri din Directia Silvica Neamt, conform descrierii din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 99, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.10.2011 pana la 28.01.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: in valoare fixa de 1% din valoarea estimata, respectiv 997 lei, conform prevederilor art. 43^1 alin. (2) lit. a) si art. 278^1 alin. (1) lit. a) din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de accesibilizare si fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Informatii generale?;
b.Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?;
c.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;
d.Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
e.Formular?Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese? ;f.Formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?;
g.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
h.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala;
i.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului;
j.Persoane juridice / fizice straine ? Se va prezenta orice document considerat edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Informatii generale?. Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de 190.000 lei fara T.V.A..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Lista principalelor servicii similare prestate inultimii 3 ani?;
b.Dovada ca a prestat in ultimii trei ani celputinun contract de servicii similare a carui valoare este de minim 99.000 lei fara T.V.A.-formular ?Experienta similara?;
c.prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar;
d.Formular ?Asigurarea cu personal?;
e.Pentru personalul de specialitate desemnat a efectua serviciul pe obiectivele licitate, se va prezenta CV-ul acestuia si se vor anexa la acesta copii conforme cu originalul dupa atestate, autorizatii care ii dau dreptul ofertantului sa presteze serviciul solicitat prin documente.
f.Formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?-numai in cazul subcontractarii;
g.Formular ?Acord de asociere?-numai in cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Directia Silvica Neamt este o subunitate a Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva care poate initia si finaliza proceduri prin delegare.R.N.P. - Romsilvaare certificat digital SEAP cu mai multi utilizatori, unul dintre acestia fiind D.S. Neamt.S-a initiat pentru aceasta categorie de produse procedura de Licitatie deschisa deoarece pragurile valorice se analizeaza la nivelul R.N.P. - Romsilva si nu la nivelul Directiei Silvice Neamt.La nivelul R.N.P. - Romsilva pragul valoric pentru acest cod CPV este de licitatie deschisa iar D.S. Neamt respecta tipul de procedura corespunzator pragului valoric stabilit la R.N.P. - Romsilva.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 10:04