Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Amenajare albie rau Bicaz la Tasca, judetul Neamt"


Anunt de participare numarul 70440/29.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel.0234 / 541.646, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Gospodarirea apelor
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru realizarea obiectivului de investitii, ,Amenajare albie rau Bicaz la Tasca, judetul Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate in intravilanul satelor Ticos si Tasca, comuna Tasca judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea serviciilorde supraveghere a executiei, calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru realizarea obiectivului de investitii, ,Amenajare albie rau Bicaz la Tasca, judetul Neamt" prin diriginti de santier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilorde supraveghere a executiei, calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru realizarea obiectivului de investitii, ,Amenajare albie rau Bicaz la Tasca, judetul Neamt", respectiv executia in conformitate cu proiectul tehnic, a urmatoarelor capacitati aprobate: 3, 50 km reprofilare albie si 2, 83 km aparare de mal. Se solicita prezenta permanenta la punctele de lucru a dirigintelui de santier, in concordanta cu programul de lucru al constructorului.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 329.45RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art.122 alin.j din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 700 lei; Garantie de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate; Cazier judiciar;Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 (vizat si inregistrat la organele in drept) si balanta la 30.10.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Informatii privind personalul tehnic de specialitate;Experienta similara; Recomandari din partea unui beneficiar; Informatii privind subcontractanti(daca este cazul); Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Diriginte de santier va fi o persoana cu studii superioare de specialitate, autorizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul Lucrari Hidrotehnice, pentru constructii de importantaC-Normala cu experienta in activitatea de supraveghere tehnica de cel putin 3 (trei) ani.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21123/29.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX00352 Trezoreria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2009 11:00
Locul: Directia Apelor , ,SIRET" Bacau, str. Cuza voda, nr.1 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da: Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat din Credite externe si cofinantare de la bugetul de stat, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006.
VI.3) Alte informatii
Pentru obtinerea Documentatiei de Atribuire, operatorii economici trebuie sa trimita autoritatii contractante o adresa in care sa-si exprime intentia de achizitionare a documentatiei. Codul fiscal D.A. SIRET Bacau este RO 18264854.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu recurs in termen de 10 zile de la comunicare conform art.280 al.5 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2008 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer