Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier, pentru realizarea obiectivului de investitii Amenajarea raului Trotus si afluenti (judetul Harghita) si a raului Tazlau si afluenti (judetul Bacau) etapa I
Anunt de participare numarul 57276/02.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier, pentru realizarea obiectivului de investitii Amenajarea raului Trotus si afluenti (judetul Harghita) si a raului Tazlau si afluenti (judetul Bacau) etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lotul I: comunele Lunca de Sus si Lunca de Jos, judetul Harghita;
Lotul II: comuna Balcani, satul Frumoasa, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea serviciilor de supraveghere a executiei, calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului de investitii: Amenajarea raului Trotus si afluenti (judetul Harghita) si a raului Tazlau si afluenti (judetul Bacau) etapa I, prin diriginti de santier autorizati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de supraveghere a executiei, calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului de investitii Amenajarea raului Trotus si afluenti (judetul Harghita) si a raului Tazlau si afluenti (judetul Bacau) etapa I.
Valoarea estimata fara TVA: 304, 604.18RON
II.2.2) Optiuni
Da
Este posibil sa se achizitioneze servicii de supraveghere suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul I: 2.500 lei; Lotul II: 3.000 lei;Garantie de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila acordata in cadrul programului PHARE 2005CES Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Bilantul contabil la 31.12.2007 (vizat si inregistrat la organele in drept) si balanta la 31.05.2008 (foto copii semnate, stampilate si avand mentiunea conform cu originalul; Formularul Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Recomandari de la alti beneficiari; Declaratiile si lista privind echipamentele tehnice, instalatiile, mijloacele de transport din dotare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Lista cu subcontractantii (daca este cazul); Acordul de asociere (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca, in ultimii 3 ani, operatorul economic sa fi incheiat si indeplinit: Lotul I: cel putin 1 (unu) contract de prestari de servicii similare de valoare egala sau mai mare de 39.000 lei sau 3 (trei) contracte de prestari de servicii similare de valoare cumulata egala sau mai mare de 65.000 lei;Lotul II: cel putin 1 (unu) contract de prestari de servicii similare de valoare egala sau mai mare de 50.000 lei sau 3 (trei) contracte de prestari de servicii similare de valoare cumulata egala sau mai mare de 85.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Dirigintii de santier angajati ai operatorului economic trebuie sa fie autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul Lucrari Hidrotehnice.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7648/06.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieriea autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529, Trezoreria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 11:00
Locul: Directia Apelor SIRET Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti al operatorilor economici participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila acordata in cadrul programului PHARE 2005-CES, Schema de finantare "Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii".
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi, propunerea financiara si tehnica se va face separat pentru fiecare dintre loturi. Se vor incheia 2 (doua) contracte de achizitie publica, cate unul pentru fiecare lot.Pentru obtinerea Documentatiei de atribuire, operatorii economici trebuie sa trimita autoritatii contractante o adresa in care sa-si exprime intentia de achizitionare a documentatiei. Codul Fiscal al D.A. SIRET Bacau este RO 18264854.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu recurs in termen de 10 zile de la comunicare (conform art. 280, alin. 5 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor SIRET Bacau Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2008 11:04