Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier amenaj. r. Suceava pe zona Ulma, Brodina, Straja


Anunt de participare numarul 46405/13.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier amenaj. r. Suceava pe zona Ulma, Brodina, Straja
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: In bazinul hidrografic al r. Suceava, pe zona localitatilor Ulma, Nisipitu, Sadau, Brodina, Falcau si Straja, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea serviciilor de supraveghere a executiei, calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii "Amenajare rau Suceava si afluenti pe zona Ulma, Brodina, Straja, judetul Suceava", prin diriginti de santier autorizati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de supraveghere a executiei, calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii "Amenajare rau Suceava si afluenti pe zona Ulma, Brodina, Straja, judetul Suceava", prin diriginti de santier autorizati.
Valoarea estimata fara TVA: 75, 268.74RON
II.2.2) Optiuni
Da
Este posibila achizitionarea unor servicii similare suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.500 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea (fara T.V.A.) a fiecarei facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de Stat.Modalitati de plata: facturare lunara a serviciilor prestate, proportional cu valoarea lucrarilor de C+M supravegheate in luna de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Fisa de informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele in drept si balanta la 29.02.2008; Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Declaratie si lista privind echipamentele tehnice, mijloace de transport, tehnica de calcul etc de care se dispune; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Lista cu subcontractantii (daca este cazul); Autorizare eliberata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile "Lucrari Hidrotehnice" si "Constructii civile" valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Dirigintii de santier angajati ai operatorului economic trebuie sa fie autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile Lucrari Hidrotehnice si "Constructii civile".
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2880/12.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529, Trezoreria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 11:00
Locul: Directia Apelor SIRET Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prestarea serviciilor de supraveghere a lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii mai sus mentionat se va face pentru restul lucrarilor de executat, pentru toata perioada de la data atribuirii contractului pana la data receptiei la terminarea lucrarilor a obiectivului de investitii. In functie de valoarea alocatiilor bugetare pentru acest obiectiv de investitii, perioada de prestare a serviciilor de supraveghere se va modifica corespunzator. Astfel, in situatia in care, datorita lipsei alocatiilor bugetare, executia lucrarilor este sistata, prestarea serviciilor de supraveghere a executiei se va sista iar contractul de supraveghere se va prelungi cu perioada in care au fost sistate lucrarile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu recurs in termen de 15 zile de la pronuntare sau comunicare (art. 20, alin. 1 din Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor SIRET Bacau Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer