Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor (dirigentie de santier ), ptr.obiectivul de investitii CRESTEREA CAPACITATII DE TRAFIC PRIN REALIZAREA LEGATURII RUTIERE INTRE DN1 SI DN1B (realizarea drumului judetean de centura DJ 236) in zona de nord a


Anunt de participare numarul 113629/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala:  b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 423, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  RUXANDA BUCUR, Tel. 0244.514545/279, In atentia:  Croitoru Cornelia, Email:  [email protected], Fax:  0244.407797, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Administrtie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor (dirigentie de santier ), ptr.obiectivul de investitii CRESTEREA CAPACITATII DE TRAFIC PRIN REALIZAREA LEGATURII RUTIERE INTRE DN1 SI DN1B (realizarea drumului judetean de centura DJ 236) in zonade nord a Municipiului Ploiesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor (dirigentie de santier ), ptr.obiectivul de investitii CRESTEREA CAPACITATII DE TRAFIC PRIN REALIZAREA LEGATURII RUTIERE INTRE DN1 SI DN1B (realizarea drumului judetean de centura DJ 236) in zonade nord a Municipiului Ploiesti.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor (dirigentie de santier ), ptr.obiectivul de investitii CRESTEREA CAPACITATII DE TRAFIC PRIN REALIZAREA LEGATURII RUTIERE INTRE DN1 SI DN1B (realizarea drumului judetean de centura DJ 236) in zonade nord a Municipiului Ploiesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor (dirigentie de santier ), ptr.obiectivul de investitii CRESTEREA CAPACITATII DE TRAFIC PRIN REALIZAREA LEGATURII RUTIERE INTRE DN1 SI DN1B (realizarea drumului judetean de centura DJ 236) in zonade nord a Municipiului Ploiesti.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 253, 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare7.000 lei, garantiade buna executie a contractului 10% din valoarea totala a ontractului fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-FEDR - Fondul European de Dezvoltare Regionala - 85, 00 %, Bugetul de stat - Fondul national - 13, 00%, Bugetul local 2, 00%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U..G. nr. 34/2006 , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 (1) din O.U..G. nr. 34/2006 , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind integritatea, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator ORC, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, Certificat de inregistrareFIRMA emis de Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat - bugetul de stat, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale , eliberat de Compartimentul Taxe si Impozite Locale al administatieilocale, de pe raza careia ofertantul isi are sediul social - bugetul local .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii doi ani, 31.XII.2008 si 31.XII.2009, - Fisa de informatii generale .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani respectiv 2007, 2008 si 2009.Pentru calificare cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.400.000 lei, fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, Fisa de informatii privind experienta similara, insotita de copie dupa contract, recomandarea beneficiarului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP), ISO 9001/2001, decl.pe propria rasp.ca asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului, decl. pe prppria raspundereca asigura un nivel corespunzator al managementului mediului, model de contract insusit si semnat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii unui contract similar, de naturasi complexitatea celui ofertat, de cel putin 1.200.000 lei fara T.V.A., finalizat in ultimii cinci ani, pana la data termenului limita de depunerea ofertelor.- Fisa de informatii privind experienta similara va fi insotita de copia contractului in cauza, recomandarea beneficiarului si proces verbal de receptie...
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova - Directia Absorbtie Fonduri Europene
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa Prioritara 1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere, Domeniul Major de Interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub - Domeniul: Poli de crestere, - Categoria de operatiuni - Reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane, inclusiv transport urban.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Prahova, Sectia COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Str. Gheorghe Lazar, nr.6, Jud. Prahova, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100285, Romania, Tel. 0244/544781, Email:  [email protected], Fax:  0244/523265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala:  B-dul Republicii nr.2-4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100067, Romania, Tel. 0244/406700, Email:  [email protected], Fax:  0244/406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer