Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?- incintele II si III


Anunt de participare numarul 124034/21.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Punct(e) de contact:  Mircia Muntean, Tel. 0254/213435, Email:  [email protected], Fax:  0254/226176, Adresa internet (URL):  www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?- incintele II si III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Cetatea din municipiul Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop supravegherea si verificarea, de catre diriginte de santier, a lucrarilor din cadrul proiectului, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?- incintele II si III
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supravegherea si verificarea, de catre diriginte de santier, a lucrarilor din cadrul proiectului, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?- incintele II si III asa cum este prevazut in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 437, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
74 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare -8.700 lei, valabilitate 90 de zile si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local 2%, buget de stat 13% si FEDR 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003,
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
5. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat
6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte a obiectul de activitate a ofertantului este in corespondenta cu activitatile solicitate in prezentul contract
9.Certificat de inregistrare a firmei
10.Atestat de la Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru desfasurare de activitati in domeniul restaurarii si protejarii monumentelor istorice cu obiect de activitate supravegere lucrari
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Declaratia privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere, Ofertantul va dispune de diriginte/dirigintii de santier, Declaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Declaratie cuprinzand subcontractantiiCertificatul ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii unor servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, cuprinse in lista principalelor servicii prestate solicitate la pct.1 a), prin unul sau mai multe contracte cu finantare nerambursabila din fonduri UE(preaderare/postaderare) a caror valoare cumulata sa fie de minim400.000, 00, lei fara T.V.A- Diriginte de santier atestat de catre Ministerul Culturii ?i Patrimoniului Na?ional, calitatea specialist/expertin domeniile 1. Restaurare arhitectura sau 4. Inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice, specializarea F ? dirigentare lucrari si autorizat de ISC pentru domeniul 10.1. Consolidari constructii - inclusiv monumente istorice- Diriginte/diriginti de santier, autorizati de catre ISCpentru urmatoarele domenii: 3.3. Drumuri de interes local si 8.1. Instalatii aferente constructilor - Instalatii electrice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte , et.1, a Primariei.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la sedinta de deschidere a ofertelor vor participa imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene, Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea Durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.1, "Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/ modernizarea infrastructurilor conexe"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Cu toate ca valoarea estimata a acestui contract se incadreaza sub pragul valoric de 125000 de euro si se putea aplica procedura de cerere de oferte, autoritatea contractanta a descis aplicarea procedurii de licitatie deschisa deoarece in calendarul achizitiilor publice, anexa la Contractul de finantare nr.660/12.03.2010, COD SMIS 1873 este stabilita procedura de licitatie deschisa, procedura ce trebuie respectata.Precizam ca la data intocmirii calendarului de achizitii a acestui proiect, la valoarea estimata precizata in prezentul anunt era obligatoriu aplicarea procedurii de licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii, nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254210072, Fax:  0254210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer