Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului Reabilitarea drumului Ciucea-Crasna-Virsolt


Anunt de participare numarul 72487/21.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectuluiReabilitarea drumului Ciucea-Crasna-Virsolt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 108A Km 0+000 7+349, 26 - Ciucea Limita judetului Cluj, cu o lungime de 7, 349 km
DJ 108G Km 0+000 30+279, 14 - Limita judetului Salaj Crasna Vrolt, cu o lungime de 30, 279 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop supravegherea lucrarilor de investitie in cadrul proiectuluiREABILITAREADRUMULUICIUCEA - CRASNA - VIRSOLT , lucrari ce vizeaza, conform Caietului de Sarcini:
reabilitarea a 37, 628 kmdrum construirea a 8 poduri noi reabilitarea a 3 poduri 8.635 ML*drenuri longitudinale
53.838 ML* santuri pavate
1130 ML* ziduri de gabioane*ML= metru liniar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supravegherea lucrarilor de investitie in cadrul proiectuluiREABILITAREADRUMULUICIUCEA - CRASNA - VIRSOLT , lucrari ce vizeaza, conform Caietului de Sarcini:
reabilitarea a 37, 628 kmdrum construirea a 8 poduri noi reabilitarea a 3 poduri 8.635 ML*drenuri longitudinale
53.838 ML* santuri pavate
1130 ML* ziduri de gabioane*ML= metru liniar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 007, 602RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 18500 lei. (50% pentru IMM) Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. (50% pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85%; Buget de stat: 13%; Bugetul Local: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participantPrezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in originalCertificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri; Bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008; Informatii privindcapacitatea finaciara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3000000 lei.Se vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea prestarii serviciilor, in valoare de 125000 lei si separat de alte angajamente pe care le are cu ate contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere; Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii; Lista principalelor contracte de servicii aflate in desfasurare; Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani; Lista cu experienta similara; Declaratie privind echipamente tehnice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta lista cuprinzand cel putin 3 contracte similare indeplinitein decursul ultimilor 3 ani.Se vor prezenta 3 contracte de servicii de supraveghere lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 500000 lei fara TVA; serviciile similarevor fi insotite de documente doveditoare: contracte, procese verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor, in original sau copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Descarcare din SEAP sau achitarea contravalorii documentatiei prin depunere la casieria institutiei a sumei respective.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 11:00
Locul: Sediul CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ, loc. Zalau, P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 12, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional-Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport; Domeniul major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta. 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer