Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului ?Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului Judetean de Urgenta Zalau?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
517.981 RON

Castigatorul Licitatiei: ADAM'S CONSTRUCT S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 123238/20.09.2011
Informatii anunt de participare asociat 115212
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului?Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului Judetean de Urgenta Zalau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, Loc. Zalau , str. Simion Barnutiu, nr. 67, jud Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop supravegherea lucrarilor de investitie in cadrul proiectului?Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului Judetean de Urgenta Zalau?, lucrari ce vizeaza, conform Caietului de Sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
517, 981.4RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Metodologia pentru prestarea serviciilor
25%
Descriere:
3.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate precum si strategia factorilor de risc
15%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
20%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S113-187054din15.06.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10831 Denumirea: Servicii de supraveghere pt."Reabilitarea corpurilor A si B Spitalul Judetean Urgenta Zalau"
V.1) Data atribuirii contractului 9/8/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ADAM'S CONSTRUCT S.R.L.
Adresa postala:  STR. MEMORANDUMULUI, NR.64, AP.1/A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300073, Romania, Tel. 0788 238889; 0356405877, Email:  [email protected], Fax:  0356 405878
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 933333.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 517981.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala)85 %, Buget de stat: 13%, Bugetul Local: 2 %, Programul Operational Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
VI.2) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca si de pe site-ul Consiliului Judetean Salaj
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul salaj
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450026, Romania, Tel. 0260-611551, Fax:  0260-611551
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450068, Romania, Tel. 0260-614120, Email:  [email protected], Fax:  0260-661097, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer